Και έφτασε επιτέλους η στιγμή που δεν άντεξα άλλο. Ήθελα να έχω έστω ένα σημείο ζωής από σένα. Έτσι πήρα το θάρρος και σου έστειλα. Όχι τίποτα σημαντικό...
"Καλή Χρονιά! Σου εύχομαι τα καλύτερα για φέτος!"
"Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή τύχη με τις εξετάσεις σου!"
"Και σε σένα με την Σχολή"
"Σε ευχαριστώ!"
Αυτές ήταν οι τελευταίες λέξεις που αντάλλαξα μαζί σου. Με βοήθησαν να βάλω τις σκέψεις μου σε σειρά. Μου λύθηκαν οι απορίες που βασάνιζαν το μυαλό μου αυτές τις μέρες. Μου έδειξες τον χαρακτήρα και το επίπεδο σου. Και τότε ήταν που συνειδητοποίησα πως σε είχα αδικήσει.
Δεν ήταν εγωισμός αυτό που σε σταμάταγε από το να επικοινωνήσεις μαζί μου. Δεν ήταν μίσος ή εκνευρισμός προς το άτομο μου. Ήταν η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Η ζωή συνεχίζεται. Το τέλος που έδωσα στη σχέση μας ήταν καθοριστικό και εσύ το πήρες απόφαση νωρίς. Συνέχισες παρακάτω. Με ξεπέρασες. Δεν ξέρω πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο ήταν να ξεχάσεις αυτά που ένιωθες. Δεν ξέρω αν εσύ ήξερες την στιγμή που εξέφρασες πρώτη φορά τα συναισθήματά σου αν ήταν πράγματι τόσο ισχυρά όσο πίστευες. Το σίγουρο είναι πως σου πέρασαν. Και το κατάλαβα χθες.
Δεν είχες διάθεση να συνεχίσεις την συζήτηση ή να σκαλίσεις το παρελθόν. Ίσως κατάλαβες και εσύ πως είναι το καλύτερο και για τους δύο μας. Οι δρόμοι μας χώρισαν για την ώρα. Χαίρομαι πολύ που ήσουν ξεκάθαρος. Και σε ευχαριστώ για τις στιγμές που μου χάρισες. Για όσα με βοήθησες να μάθω δίπλα σου. Μα κυρίως. Σε ευχαριστώ που δεν έπαιξες μαζί μου.
Πλέον οι αναμνήσεις μας πρέπει να μείνουν στο παρελθόν. Εύχομαι να προχωρήσεις στην ζωή σου και να πετύχεις όσα θες. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτά που περάσαμε γιατί ήσουν η πρώτη μου σχέση και αυτό δεν αλλάζει. Ίσως κάποια στιγμή μετά από χρόνια να τα συναντηθούν οι δρόμοι μας.
Εύα
02.01.2018
CZYTASZ
Words And Thoughts
Literatura FaktuHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)