Ήθελα να αφιερώσω αυτές τις σειρές από μελάνι για να μιλήσω λίγο για μένα. Συγκεκριμένα να απολογηθώ.
Θέλω να μιλήσω για το σκοτάδι μέσα μου πριν με καταπιεί εντελώς...
Πάλι του δίνω τον έλεγχο...
Ίσως επειδή το σκοτάδι και οι φωνές που το συνοδεύουν είναι η μόνη μου παρέα. Η παρέα που μου υπενθυμίζει τι είμαι. Πόσο μεγάλο λάθος είμαι.
Θέλω λοιπόν να απολογηθώ για... Εμένα
Συγκεκριμένα σε ένα άτομο που για καλή μου τύχη δε θα διαβάσει αυτές τις λέξεις.
Ξέρω πως η ζωή σου είναι επίπονη με μένα μέσα. Οσο και να το λέω όμως δεν υπάρχει τρόπος να σε απαλλαξω από την παρουσία μου.
Ξέρω πολύ καλά ότι με αγαπάς. Και εγώ σε λατρεύω. Όμως μερικές φορές όταν αγαπάς κάποιον πρέπει να τον αφήσεις να φύγει. Στη περίπτωση μας εγώ πρέπει να βρω το κουράγιο να σε αφήσω.
Σου προσφέρω μόνο πόνο. Αυτά τα 18 χρόνια σε γεμίζω απογοήτευση και πόνο. Αλήθεια. Συγγνώμη. Ίσως κάποια στιγμή βρω το θάρρος να εισχωρήσω τη λεπίδα ένα χιλιοστό βαθύτερα. Και να τελειώσει αυτό το μαρτύριο που ζεις.
Μίσησε με σε παρακαλώ. Προτιμώ να μη μου μιλάς επειδή με μισείς που υπάρχω, πάρα να βλέπω την απογοήτευση χαραγμένη στο βλέμμα σου. Συγγνώμη. Γιατί; Γιατί ξέρω πως βαθιά μέσα σου εύχεσαι να ήμουν κάποια άλλη. Και εγώ. Ίσως αν ήμουν άλλη να σε έκανα περήφανη με κάποιο τρόπο.
Συγγνώμη. Είμαι ένα λάθος. Το ξέρω... Δώσε μου λίγο χρόνο. Υπόσχομαι να μην σε ενοχλήσω ξανά.
Εύα
16/05/2018
YOU ARE READING
Words And Thoughts
Non-FictionHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)