Κάποιες στιγμές ανησυχώ για τον τρόπο που σκέφτομαι και λειτουργώ. Με μπερδεύω μερικες φορές.
Φοβάμαι να δεθώ, να αφεθώ και έχω μάθει να αγαπώ με πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως νιώθω. Τα συναισθήματα μου είναι ένα κάτι παραπάνω από ένα κουβάρι. Με μπερδεύω μερικες φορές.
Δεν ξέρω τι σημαίνει αγάπη, έρωτας. Δεν ξέρω πως εκφράζονται αυτά τα συναισθήματα. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είμαι ερωτευμένη. Ίσως είμαι μα δεν είμαι σίγουρη. Με μπερδεύω μερικές φορές.
Φοβάμαι τα μεγάλα λόγια. Φοβάμαι τους ανθρώπους που εκφράζουν σε σύντομο χρονικό διάστημα το πως νιώθουν. Είναι επειδή ξέρουν τον εαυτό τους και μπορούν να διαχειριστούν το μυαλό τους; Ή απλά με κοροϊδεύουν; Και γω γιατί δεν μπορώ να αισθανθώ; Με μπερδεύω μερικές φορές.
Κλαίω ορισμένα βραδιά, ενώ αγκαλιάζω τον εαυτό μου για να νιώσω στοργή. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου εύχομαι να είχα την αγκαλιά του. Εκείνη την συγκεκριμένη αγκαλιά που σκέφτομαι και ανατριχιάζω. Από την άλλη δεν ξέρω αν είμαι ερωτευμένη μαζί του. Με μπερδεύω μερικες φορές.
Σε θέλω τόσο πολύ στη ζωή μου. Μα ίσως και να μην μου έλειπες αν έφευγες. Νιώθω πως είσαι μέρος της ρουτίνας μου, αλλά ξέρω πως δε δένομαι εύκολα. Ευχή και κατάρα και αυτό... Τελικά άμα σε χάσω θα είμαι ευτυχισμένη ή όχι; Με μπερδεύω μερικες φορές.
Θέλω να πιστεύω πως δεν πετάω στα σύννεφα και δεν λέω μεγάλα λόγια. Αλλά ίσως να μην ξέρω να αγαπώ. Να μη ξέρω να ερωτεύομαι. Να μη ξέρω να αισθάνομαι. Ίσως να είμαι τόσο κενή και ψυχρή όσο λένε. Με μπερδεύω μερικές φορές.
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να τιθασεύσω το μυαλό μου; Γιατί είναι τόσο δύσκολο να αγαπήσω; Τελικά είμαι αναίσθητη έχει δίκιο η μαμά μου. Με μπερδεύω μερικές φορές.
Φοβάμαι πως όταν πλέον καταφέρω να καταλάβω πως νιώθω, ίσως να είναι αργά. Φοβάμαι πως ο κόσμος λειτουργεί πιο γρήγορα από ό,τι εγώ. Αν χάσω το χρόνο μου; Αν περάσουν οι στιγμές; Τότε απλά θα βυθιστώ στο μαύρο.
Εύα
9/12/2018
YOU ARE READING
Words And Thoughts
Non-FictionHighest rank: #1 Non-fiction 01/10/2020 #1 Non-fiction 03/11/2019 #1 Non-fiction 09/05/2018 #1 Non-fiction 15/03/2018(1st time)