13

2.2K 206 49
                                    

Când se trezi Delia, afară era încă întuneric. Privi ecranul mobilului de pe noptieră și văzu că nu era mai devreme de ora cinci. Oftă. Nu dormise mai mult de patru, poate chiar cinci ceasuri, însă fuseseră odihnitoare. Se ridică în capul oaselor, simțind nevoia de a-și goli vezica și în același timp de a se elibera de sutienul în care nu obișnuia să doarmă.

Își făcuse multe obiceiuri, își zise întorcându-și capul spre bărbatul din stânga sa. Lumina lunii cădea ațâțătoare pe pieptul gol al lui Dylan, mângâindu-i fiecare mușchi și fiecare cută care făcea posibiliă apariția umbrei. Trecându-și limba peste buze, plimbă degetele mâinii peste pieptul lui, primind în schimb reacția dorită. Sfârcurile i se întăriră, astfel încât el se întoarse pe cealaltă parte. Delia zâmbi și se ridică din pat, îndreptându-se spre baia atașată dormitorului, pentru care nu mai închise ușa, ținând cont de faptul că era bine ascunsă, fără priveliște spre interior, iar Dylan dormea. Își dădu jos rochia dintr-o mișcare, rămânând doar în lenjeria intimă și se așeză pe vasul de toaletă, privind în jur. Nu-i venea a crede că se afla în dormitorul lui Dylan, în baia sa din gresie maronie și cu o cadă impresionantă. Se ridică și se privi în oglindă. Părul îi cădea în bucle pe spate, așa cum de obicei stătea după orele de somn, iar sutienul îi inhiba sânii, strângându-i mult prea tare. Oftă și îi reliefă, simțind imediat cum poate respira mai bine. Tresări la contactul dintre marginea căzii rece și fesele ei goale, dar tot se așeză.

Era o presiune incredibilă între picioarele ei; somnul nu i se mai părea acum o soluție când la tot ce se putea gândi era protuberanța de lângă canalul urinifer și chiar dacă își strângea picioarele nu putea să își astâmpere dorința. Își coborî mâna ușor pe abdomen, în lenjeria care nu o prea acoperea și își trecu degetele peste buzele deja ude ale feminității ei, strângând ușor între arătător și index clitorisul. Un fior dureros de dulce îi străbătu pântecul, pornind de la acel centru nervos al organismului său și imediat își scoase mâna din aceasta. Simțea o nevoie acută de a-l avea pe Dylan acum!

Ceva sună în dormitor, ceva ce aducea a alarmă și care fu stinsă extrem de rapid. Inima începuse bate nervoasă în stomac, ridicându-se în valuri spre artere și vene care pompau din ce în ce mai tare sângere în organism. Se privi în oglindă și privi lichidul sidefat de pe propriile degete. De data aceasta, indiferent de fantomele trecutului, dorința era cu mult mai puternică decât teama, frica de respingere. Îl iubești, Delia? Nu voia să își răspundă la această întrebare tocmai din cauza simptomelor anxioase de care dăduse dovadă încă de la început. Voia să o ia zi cu zi și să vadă când urma a se ajunge la final. Pentru asta trebuia să supraviețuiască acestei zile, acestei dimineți, iar aglomerația de hormoni o făcea să creadă că va muri dacă nu acționează imediat. Își șterse degetele de copsă și ieși din baie, așa cum era. Îl văzu pe Dylan pe marginea patului, în boxeri și cu mâinile la frunte. Era, oare, obosit? Pentru un moment o roase sentimentul de vinovăție -dacă el tergiversa pentru că nu era pregătit?- însă imediat își luă inima în dinți și porni spre el. Pașii ei îi atraseră imediat atenția: rămase perplex, privirea lui arzându-i fiecare pas și determinându-i stomacul să se strângă spasmodic.

Se opri în fața lui, iar când ochii lui îi îmbrățișară sânii, trasară limbi de foc pe abdomen și ajunseră pe feminitatea sa, aproape că gâfâi:

-Te vreau...

Acesta își întoarse rapid ochii spre ai săi și îi sfredeli conștiința, ajunse în cele mai profunde adâncimi ale ei pentru a vedea cât de mult spunea adevărul.

-Ard, aici... nu mai pot...

Iar cu aceste cuvinte, bărbatul îi dădu jos lenjeria, bucurându-se de priveliștea pe care feminitatea sa o întruchipa. Lui Dylan îi era mai mult decât greu să se controleze; mădularul său se zbătea în lenjeria intimă, nu mai avea loc și tot ceea ce dorea era să îi penetreze sufeltul Deliei. Părea epilată de o săptămână, iar lichidul dorinței sale îi cuprinsese ușor muntele lui Venus. El unul era atât de excitat, încât își mușcă buzele când, trecându-și degetele prind despicătura celor două labii acestea rămaseră umede.

În și cu Philadelphia -Seria „Domnișoara Wilde": Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum