Pesrpectiva Sunny
Era dimineata iar stropii de ploaie loveau puternic geamul , ma ridic lenesa din pat amintindu-mi ca azi e luni . Daa sunt la liceu o zi normala pentru ceilalti , bine pentru aproape toti , pentru mine nu e . De cand mi a pierdut curajul, nimic nu mai pare la fel pentru mine totul mi se pare sumbru si intunecat poate de fapt totul e normal si pana acum nu am vazut . M-am inchis in mine nu mai sunt asa deschisa , nici sfaturi nu mai pot sa dau fara a spune ceva ce îi raneste pe ceilalti . Singurul care ma intelege este Jun , e cel mai bun prieten al meu si singurul se pare . A fost alaturi de mine de cand am terminat-o cu Xenia . Are 17 ani tot ca mine si imi accepta rautatile . Dupa o scurta reamintire la cine sunt imi fac rutina de dimineata si ma pregatesc pentru azi .
Asa ma imbrac:Imi iau la revedere de la mama mea care niciodata nu s-a bagat in treaba mea atat cat invat bine ceea ce chiar se intampla si pornesc spre statie cu castile in urechi ascultand Really Really de la Winner . Mereu mi-am dorit sa devint un artist , mama mereu m-a incurajat spunandu-mi ca am voce si chiar am dar dorinta asta s-a pierdut in timp asa cum m-am pierdut si eu . Acum practic dansuri si chiar ma descurc cel mai bine macar la ele nu sunt obligata sa comunic cu nimeni . Pierduta in ganduri nici nu imi dau seama ca ma lovesc de cineva , acela era Jun care mereu ma intampina cu un zambet pe chip intr-un fel cred ca vrea sa ma determine sa zambesc si eu din nou dar nu se va intampla.
-Hei ce e cu fața asta ? ma intreaba el
-Asa e mereu
-Nuu parca esti m-ai trista ca de obicei ,Sunny s-a intamplat ceva ?
-Doamne Jun , nu am nimic doar ca vreamea asta parca ma indispune si mai mult
-Acum asta e Sunny poate o faci tu sa se insenineze nu de aia te cheama asa .
-Hai ca nu am chef de asta uite ca veni si autobuzul ,miscate mai repede
-Bine, bine usor pisi sa nu scoti ghearele
-JUN!!!
-Gata tac .
Ne urcam in autobuz si asteptam sa ajunga la destinatie . Peste cateva minute ajunge in fata liceului de arte ,bine poate va intrebati de ce am ales liceul asta daca nu imi place sa cant ei bine pentru dans si pictura ,prin acestea ma exprim cel mai bine si asta o stie si Jun .
Intram in liceu , Jun imi spune ca trebuie sa se duca la el in clasa ca a uitat de tema ,tipic lui . Eu ma indrept spre clasa mea cand dintr-o data fac o superba pirueta si pic fix pe .....Da primul capitol trebuie sa scriu m-ai mult asa o sa fac ,, sper sa va placa byeee
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
ActionE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...