Era in jur de 11am ,iar eu deschid prima ochi si il vad le Yoongi iutandu-se la mine.
-Neata îi zic
-Neata ,cum e
-Cum sa fie ,foarte bine .
-Ma bucur .
Incep sa ma ridic din pat dar constat ca sunt goala ,unde imi sunt hainele ,da nu le vad .
-Ce e ?ma intreba Yoongi
-Sunt goal.
-Haha normal ca esti goala,dupa noaptea trecuta.
-Yoongi ,îi zic eu rastit.
-Ce doar te-am vazut aseara cum arati
-Aseara au fost doar lampile aprinse deci nu mai vazut bine.
-Pai eu nu as zice asta si in plus ce vrei sa ma intorc?
-Da!!!
Acesta se intoarce iar eu ma duc cu viteza unui ghepard in baie .Imi fac un dus revigorant si imi infasor un prosop in jurul corpului.Si decid sa ma imbrac in
Astazi asistam la o ultima repetitie inainte de concert .***
Eram in masina si Jungkook se uita destul de insistent la mine ce la apucat si pe urangutanul asta cocalar .
-Ce de ce te uiti asa la mine ,îi zic eu .
Dar el se pare ca nu imi raspunde.***
Ma uitam la baieti cum isi repetau coregrafiile si ma indrept spre baie ca na si omu are nevoie sa se usureze.Dupa ce ies din cabina,ma duc sa ma spal pe maini si il vad in reflexia oglinzi pe Jungkook.
-Vai doamne ce mai speriat .
Acest se apropie de mine si ma lipeste de chiuveta.
-Ai facut-o cu el nu?
-Ce sa fac,baaa iepure lesinat de la atata pi*da ce te-a apucat.
-Ce ai pe gat ?
Si in momentul ala mi-am dat seama de ce vorbea ,nu imi ascunsesem o pata destul de evidenta se pare pentru el.
-Ma muscat un tantar.
-Da un tanta destul de imfometat pe nume Yoongi.
-Hai stii ce intreci masura deja .Incerc sa il imping dar se pare ca nu vrea sa se dea si in urmatoare fractiune de secunda isi lipestele buzele de ale mele ,eu opundadu-ma la acest sarut ,care ma ametea cand ma saruta si nu stiu de ce .Nu pot sa stau asa ,si îi dau o palma de toata frumusetea de rasuna in intreaga baie .Si atunci fug ca vantul si ca gandul din baie ducandu-ma ca o sageata la Yoongi.
-Ce s-a intamplat ?
-Eu mai bine ma intorc la hotel.Si atunci vine si Jungkook cu obrazul rosu.Toti ne uitam la el ,dar acesta nu sesizeaza nici un gest pe fața lui .
-Bine vrei sa te duc eu
-Nu ma descurc.***
Intr-o jumatate de ora sunt la hotel in camera uitandu-ma la tavan .Si adorm ,incep sa visez ceva
Eram intr-o campie insorita unde totul era asa placut si relaxant cand de o data imi apare cine in fața acela era Jun .Il iau in brate si acesta imi raspunde la imbratisare ,dupa ce ma desprind de el imi vorbeste.
-Sunny un rau se apropie ,invata sa iti ti prieteni aproape ca o sa te salveze din cele mai rele situati si inca un lucru ,baietii te vor apara dar vei pierde o persoana draga din cauza ca va vrea sa te protejeze.
-Cine
-Persoana este .....
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
ActionE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...