Capitolul 28

739 46 2
                                    

Era Jungkook ...da si eu nu aveam inca bluza pe mine cum dracu am putut sa nu o iau.
- Ce pu*a mea faci aici !tip eu la el.
-Tu nu ai pu*a,eu am .
-Asa si ce vrei.Doar nu voiai sa ma vezi dezbracata.
-Pai pe jumatate esti deci .
-Zi-mi odata in mortii matii .
-Pai ce dracu as putea sa fac am nevoie sa ma pis si eu ca toate baile din camerele celelalte ale baietilor sunt ocupate .
-Si te-ai decis sa vi aici.
-Pai daca nu erai pe veceu ce vroiai sa iti fac.
Usa de la intrare se deschide si pe ea vine Yoongi glont la noi.
-Ce faci aici futalaule?se enerveaza Yoongi.
-Vreau sa ma pis,ai o problema. Sunny iesi daca nu poti sa si ramai chiar nu am nici o  problema,ai fi surprinsa de ce ai vedea.
-Lasa lasa ca o ai mica ,si ies eu din baie,Jungkook inchizand usa .
-Doamne ce afemeiat,zic eu.
-Sunnt ti-a facut ceva ,te-a atins imi ia Suga fața intre palme.
-Nici nu l-as fi lasat.
-Pai normal tu esti a mea imi zice el la ureche si incepe sa ma muste usor de lobul urechi trimitandu-mi fiori in tot corpul.

Aud ca usa se deschide si il imping pe Yoongi mai departe de mine .
-Ai terminat caine?
-Da ,zice acesta bucurandu-se si iese pe usa inchizand-o.
-Hai vino cu mine zice Yoongi .
-Unde e aproape 12 noaptea ziua mea se va termina in 10min .
-Doar vino.Imi iau tricoul pe mine si mergem.
Acesta ma duce spre acoperis dar inaite de a trece de usa care ne despartea de acoperis imi pune mainile pa ochii si cand deschide usa si isi la mainile de la ochii mei si vad

Acesta ma duce spre acoperis dar inaite de a trece de usa care ne despartea de acoperis imi pune mainile pa ochii si cand deschide usa si isi la mainile de la ochii mei si vad

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era superb nu aveam cuvine .Ma asez la masa si deodata pe peretele din stanga noasta apar poze cu noi doi,de pana acum .Videoclipul a durat 10minute iar cand ceasul a batut ora 12el mi-a spus.
-Te iubesc raza mea de soare ,multumesc ca imi luminezi fiecare clipa din viata mea.Acesta incepe sa ma sarute pe buze facand sarutut din ce in ce mai pasional ,apoi ma ia in stil mireasa si ma duce in camera noastra unde arata diferit

Acesta incepe sa ma sarute pe buze facand sarutut din ce in ce mai pasional ,apoi ma ia in stil mireasa si ma duce in camera noastra unde arata diferit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma pune usor in patul plin cu trandafiri si incepe sa ma sarute mai cu foc decat prima data..

Perspectiva Yoongi.
Cobor cu sarutarile pe gat ,ea ghemand usor ,provocandu-mi si mai multa dornita de ai atinge din nou fiecare particica din corpul ei firav ,lasandu-i mici pete rozali care o sa devina movali acolo unde imi doreste mie inima.

Perspectiva Sunny
Dupa ce termina cu sarutarile pe gat coboara incet la piept unde imi scoate bluza dintr-o singura miscare,si ma lasa doar in sutien apoi continu sa imi sarute sani cu sarutari fierbinti excitandu-ma ,dar nici eu nu ma las îi dau tricoul jos si incep sa imi plimb unghile pe pieptul lui bine lucrat apoi îi prind lobul urechi intre dinti facandu-l sa geam usor de placere.Eu eram inca deasupara lui apoi am inceput sa il sarut pe abdomen dar el s-a pus imediat peste mine,uitandu-se pervers la mine.A inceput sa ma dezbarce ajungand cu mainile la pantaloni unde mi ia dat jos ramanand in lenjerie intima.Apoi a revenit din nou la sutien unde si-a dus mainile la spatele meu desfacandu-l si aruncandu-l undeva prin camera ,incepand sa imi maseze sanul stang iar apoi sanul drept excitandu-ma si mai tare .El isi plimaba mainile pe plicioarele mele dandu-mi chiloti jos ,ramanand goala pusca .Profitand de neatentia lui m-am pus eu peste el buzele noaste conectandu-se din nou intr-un dans lent si ametitor ,eu intre timp reusind sa il dezbrac de tot.El vroaia sa ma domine asa ca am ajuns din nou sub el ca la inceptut.

Dar inainte de a trece la partea cu adevarat interesant, îi spun.
-Zaharel ,nu o sa iti uit nicodata atingerile si sarutarile tale.
-Nici nu o sa ai cum ,tu o sa fi mereu a mea ,te iubesc mult .
Îi iau fata intre maine mele si il mai sarut inca o data inainte de a-si introduce masculinitatea in mine determinandu-ma sa gem .A continuat cu miscari usoare de dute-vino iar cand ma simtit destul de excitata a continuat mai repede ,eu gemandu-i numele si strangand cearsaful in maini ,el chicotind usor .Nu credeam ca o sa ma simt asa de bine facand asta .Apoi el a iesit dun mine si a luat din sertarul de langa pat un pachet de prezervative zicandu-mi.
-Doar nu vrei sa ramai insarcinata deocamdata.
-Normal ca nu ,nu vreau plozi dupa mine ,inca de la 18 ani.
-Ma bucur .

S-a pus din nou pe mine intrand in mine din nou marind ridmul eu zgariindu-l pe spate ca o pisica .In momemtul ala imi desface picoare si mai mult decat erai deja si continua .Dupa inca cateva minute iese din mine si ince sa rasufle greoi ca si mine .Se intinde langa mine si ma ia in brate ,eu punand patura peste noi ,amandoi adormind cu un zambet pe fata.

Acest capitol nu e in totalitate al meu partile legate de scena intima sunt ale cele mai bune prietene ale mele care e ca un sys pentu mine .Ma bucur ca mi ajuta ,iti spun reconuscatoare esti cea mai tare sys .
Va puup bye 🤗🤗🤗😘😘

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum