Capitolul 33

578 37 6
                                    

In ziua accea am plecat de la scoala ,pe Yoongi trebuia sa il dau la o parte pentru o vreme .Trebuia sa imi impun anumite reguli.Cea mai de baza era accea ca daca nu aveam sustine financiara nu puteam reusi ,corect ?Jackson avea o meserie dar nu isi permitea multe lucruri mai ales arme .Asa ca m-am decis sa plec de acasa ,mi-am luat cateva haine i-ma lasat un bilet fratelui meu ,mi-am luat bani economisiti de mine ,aveam o suma cu patru cinci cifre,destul de frumusica .Si m-am urcat pe motocicleta. Am zis mai intai sa ma duc la parintii lui Jun sa imi iau la revedere ,da mai concret tata se mutase in al oras din Seul chiar aproape de o agentie de recrutat talente era cam la vro 200 de km distanta .

Ajunsa la parintii lui Jun acestia m-au poftit cu bratele deschise .
-Sunny ce te aduce pe aici?
-Pai trebuie sa plec din oras pentru ceva timp si am venit sa imi iau la revedere
-Bine pai inainte de a pleca vrem sa iti dam ceva.
-Ce anume?
-In camere lui Jun am gasit asta cu un plic in interior ce contine numele tau si mai e si altceva acolo ,poftim
-Imi e tare dor de Jun ,si incep sa plang
-Nu mai plange Sunny ,Jun va fi mere in amintirea noastra ,o sa il pastram in suflet pana cand vom muri si ne vom duce si noi la el.
-Asa e ,îi mai imbratisez o data pe parintii lui Jun si plec
Imi bag cutia misteruoasa in ruxac ,bine ca s-a optit ploaia ,o sa deschid cutia cand o sa ajung la destinatia propusa .Si uite-ma pornind  intr-o lupta care trebuie sa o dau singura .

Perspectiva Jackson
Ajung acasa gandindu-ma ca Sunny e aici  ,vazand ca motocicleta nu e m-am cam speriat ,m-am gandit ca poate a dus-o la garaj .Dar speranta mea moare cand intru in casa si o caut peste tot dar in zadar a pleacat si nu stiu de ce dar gasesc un bilet pe masuta din bucatarie.
"Jackson,imi pare rau ca nu ti-am spus de planul meu .E intr-un fel batalia mea ,nu a ta ,trebuie sa termin odata pentru totdeauna cu tata chiar daca inseamna sa il omor .Vreau sa iti spun ca poate o sa dureze mult timp pana o sa imi duc planul la bun sfarsit ,vreau ca tu sa iti continui viata ,o sa ma intorc promit ,si nu uita cand soarele va straluci mai puternit o sa ma intorc si eu ,fericita .
Ai grija frate si te iubesc

Cu drag Sunny

Sper ca stii ce faci surioara ,pun plicul pe masa si sper sa te revad din nou .

Stiu ca unii se asteptau sa postez si seara trecuta dar cum cartea mai are 2 sau 3 capitole pana se termina am zis sa nu grabesc finalul.
Va puup si succes la scoala 😂😂🤗

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum