Aceea femeie era chiar mama .
-Cum ai putut tarfo sa faci asta ?!urlu eu la ea din toti plamaini .
-Fata mea....
-Taci ,sa nu imi zici asa ,ai acceptat sa fii din nou cu el ca sa ne protejezi cum dracu ne protejezi raspunde-mi?
-Eu.....si inainte de a-si continua vine si printul futut in cur alias tata.
-Zi tu nu e o reuniune superba de familie.
-Haide termina cu fitele astea de Dorobanti ,zice Max pe jumatate inconstien din cauza sedativului .
-Ai terminat ?zice tata.
-Ce vrei de la noi intervin eu.
-Crezi ca te lasam sa ma omori ,zi ?
-Pai daca ai fi fost si tu un tata bun mai fi lasat javra .
Si imediat dupa cuvintele rostile imi da un pumn de toata frumusetea de ma lasa inconstienta.Si ma lasa purtata in vraja viselor.Eram ca de obicei in campia aia ,care de data asta soarele era acoperit de nori negri cenusi,si Jun imi apare in fata .
-Sunny ,trebuie sa te trezesti.
-Jun ce rost mai are m-a învins
-Cum poti sa zici asa ,ai luptat ca sa ajungi aici si vreai sa te dai batuta ,nu te mai recunosc.
-Crezi ca eu Jun.,nu mai sunt nimic din ce am fost sunt doar umbra unei raza de soare ,atat.
-Sunny gresesti tu esti soarele mai bine zis regele universului ,nu te poti lasa ,nu acum .Gandeste-te la persoanele care vor sa te revada din nou ,care vor sa te imbratiseze .
-Ma gandesc dar imi dau seama ca si tu esti una dintre acele persoane.
-Draga mea raza de soare eu voi fi mereu cu tine ,nu imi doresc sa vii aici de acum ,traiesteti viata in continuare ,lupta in ce crezi ,astfel o sa fiu eu fericit .
-Ai dreptate ,nu trebuie sa ma las .Si in urmatoarele clipe ma trezesc si nu imi mai vad pe asa zisi mei parinti ,îmi vad decat echipa pe toti legati .Eiii dracu acum e acum ,cum ma eliberez ,am o idee se pare ca am cutilele cele mici ascunse prin maneca fraierul acolo nu ma controlat .Ma folosesc de cutite ca sa tai funia si spre fericirea mea reusesc .Îi dezleg pe restul si le spun in soapta .
-Ascultati bine ,o sa va intoarceti toti la duba iar eu o sa imi termin treaba ok ?
-Sunny dar te vei intoarce? ma intreaba X
-Normal ca da ,pentru o secunda speram ca asta se va intampla dar stiu ca s-ar putea ca vie sa nu ies de aici,zic eu pentru mine.Baieti iasa iar eu imi iau armele de pe masa din camera unde am fost ,îi duc pe baieti pe unde am intrat si ei sar cu toti aterizeaza bine pe sol.Acum e acum .
Caut prin toate camerele pana la urma il gasesc era in biroul lui.
-Mai gasit se pare .
-Esti bou sau te prefaci .
Si din spatele meu apar doua matahale.Una dintre ele imi da un picior in spate si pic pe jos de scap arma .Atunci tata vine la mine si incepe sa ma loveasca cu piciorul in burta, in spate ,incet ,incet, incep sa va in ceata ,dar inca ma lupt cu asta cand aud o bufnitura si vad una dintre matahale ca pica ca balega pe podea.Cel sau mai bine zis cea care a tras era mama .
-Tarfa dracului ce faci ?zice tata.
-Ce ar fi trebuit sa fac pana acum .
Si cand vru sa il impuste pe tata ,cealalta matahala sari in fata ei si îl impusca pe el .Mama ramanand fara gloante.Atunci tata se napusti asupra ei si incepu sa o bata ca un animal .Eu ma ridic incet incet iau pistolul si cand vreau sa apas pe tragaci tata infige un cutit in maama si cu unul ma nimereste pe mine um pic mai sus de stomac .Eu atunci cu o ultima putere apas pe tragaci si il nimeresc in cap,el stand cateva secunde si spunandu-mi.
-Nu sunt taatal taauu.
-Du-te dracu .Si picam amandoi jos ce mai vad ,o persoana cu parul gri cred care vine spre mine apoi totul devine alb pentru mine.Daa mai e putin si o termin 😖😖 ei asta e ,o sa incel alta sper ca si capitolul asta va palce Byee cititorii mei🤗🤗
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AcciónE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...