Capitolul 9

1K 63 0
                                    

In seara aia nu am vrut sa ies din camera,mama a venit de cateva ori la usa camerei mele dar i-am zis sa plece .Nu stiu de ce m-a afectat atat de tare ,au fost lucruri si mai rele care mi s-au intamplat si nu am suferit asa .

Cres ca mi-am dat seama de ce am reactionat asa ,e a doua oara cand fratele meu m-a dezamagit , acum ma si facut de ras .
Pierduta prin gandurile mele am auzit ca cineva a trantit usa puternic sigur era fratele meu ,problabil mort de beat . Ce am auzit a fost atat
-Ce i-ai facut surori tale zii !
-Lasa-ma e vina mea ca a devenit o curva .Si atunci  mama i-a dat o palma asa de tare incat s-a auzit pana la mine in camera.Dupa asta cu ochii in lacrimi am adormit ,pierduta printre miile de griji si suferitnta  cu care toate sufletele se confrunta .

Deodata ma trezesc brust ,ceasul indica 4 dimineata .Nu stiu de ce dar in urmatoarele clipe am pus mana pe o lama si am inceput sa trasez lini pe mana mea dreapta .La inceput a fost una apoi doua si tot asa pana nu am mai suportat durerea de care eram constienta .

Inainte nu intelegeam de ce unii oamnei se taiau nu vedeam nimic folositor in asta îi consideram dementi .Acum si eu sunt una dintre ei ,nu am facut-o de placere am facut ca sa ma eliberez ,uneori simt ca ma sufoc si ca mi-as dori sa mor dar ceva ma opreste si aceea este mama si pretenia pe care am legat-o cu Jun si poate cat de cat Yoongi.Aceste persoane ma mai tin in viata ,singurele din pacate .

Dupa ce privesc cu un mic zambest pe fata la opera ce mi-am facut-o ma bag in pat asteptand sa sune alarma. Nici somnul nu ma lua ,ma uitam fix la tavan care timp de 3 ore a devenit foarte interesant .

Sirul meu de ganduri este intrerupt de alarma mea enervanta care o arunc in perete. Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac in

Cobor scarile , mama era in bucatarie si fratele meu era pe hol probabil asteptandu-ma , o saltut pe mama si cand sa ies pe usa acesta mă prinde de brat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor scarile , mama era in bucatarie si fratele meu era pe hol probabil asteptandu-ma , o saltut pe mama si cand sa ies pe usa acesta mă prinde de brat.
-Sunny,eu ..si inainte sa zica ceva am zis eu ,nu mai puteam sa tac nici o secunda.
-TU CE ....scuze scuze si iar scuze nu mai atat pot sa zici.NU AI FOST NICIODATA ALATURI DE MINE,acum sa nu mai imi stai niciodata in cale nu vreau sa te mai vad niciodata , du-te sa  le-o tragi parasiutelor ca nu mai asta stii sa faci sa ti-o bagi si sa ti-o scot.Si cu asta ies din casa ,lasand-o pe mama in lacrimi si pe fratele meu strigandu-mi numele in urma mea .

Merg spre statie unde se afla Jun si ......Yoongi ,prietenii mei .
-Sunny ce ai  ,ma intreaba Jun cu o tristete in glas iar Yoongi se uita intrebator la mine .
-Nimica ,zic eu ragusit iar Jun sigur isi da seama ca nu eram bine ca de fiecare data.
Autobuzul ajunge ,ne urcam in el si de curioasa ce sunt il intreb pe Yoongi
-Daa tu ai masina de ce nu ai venit cu ea ......

Perspectiva Yoongi
Vroiam cu ardoare sa iti spun motivul dar nu puteam ,Jun mi-a spus ca trebuie sa am timp ca Sunny sa vada ca o plac .Daa ,el si-a dat seama de cand ma uitam la ea cand venea spre noi .E speciala , stie si să cante ,ce noroc am cu Jun intr-o oarecare masura ,nu mi-a spus nimic despre familia ei ce stiu doar ca este un subiect delicat de care nu trebuie sa discut cu ea.

-Am vrut sa iau autobuzul mi se pare mai potrivit .
-Daa sigur ,mascat ca un traficat cred si eu .
E asa adorabila cand glumeste , si frumoasa i se potriveste numele de minune.

Perspectiva Jun
Mi-am dat seama ca Yoongi o place pe Sunny si m-am gandit sa-l ajut cu asta ,dar ceva nu imi da pace ,ceva ma
roade pe interior ,ma intreb de ce  .

Perspectiva Sunny
Ajungem la liceu si  cand intram toate privirile sunt atintite  asupra  noastra mai bine zis pe mine .Toti incep sa susoteasca si se uita la mine .Merg grabita in spre clasa lasandu-i pe cei doi ametiti in urma cand intru il clasa il vad pe Junkook dand din maini si vorbind foarte urat langa el era pitupoanca cea blonda alias Jimin si cap patrat cu medalionul in forma de v si bineinteles disperatele dupa p*la.
Toti se intorc spre mine si......

Suspans ce credeti ca se va intampla .Hehe  , cam plictisitor capitolul asta dar na nu pur sa sar peste el. Acum sa trecem la lucruri serioasa e chiar greu sa va dati cu parerea la cartea asta,nu va oblig va rog si chiar as vrea sa aud ce credeti si ce idei aveti.
Pe data viitoare va puuup dulce pe toti😏😍😘

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum