Deschif ochii cu greu si ma trezesc intr-o incapere alba ,simteam un miros ca de spital ,stai sunt inca vie am reusit ,yey.Ok sa ne calmam.Ma uit prin camerea si ma lovesc cu privirea de 8 persoane dragi ,cei care m-au ajutat la distrugerea tatei si Suga si V .Cand toti ma vad sar pe mine ca niste disperati de dulciuri.
-Sunny te-ai trezit ,imi spune X cu larcimi in ochi.
-Doar nu imi spune ca vrei sa plangi ,tu ala tare si mare care nu plange .
-Eee hai gata ,lasati-o sa respire zice doctorul intrand pe usa .
-Deci pot sa plec zic eu cu nerabdare .
-Pai cum ai stat in coma aproape o saptaman si te-ai vindecat foarte rapid dupa cutitul primit mai sus de stomac , deci poti.
-Multumesc .
-Baieti puteti iesi zice Suga .
-Ok ,toti iasa si ramna singura in incapere cu Suga .-Tu mai salvat ,il intreb eu.
-Da si imi pare rau pentru mama ta ,nu a mai fost posibil sa se faca nimic.
-Stii ,ma gandesc ca ea chiar m-a protejat ,in seara aia cred ca stia ca daca se baga in lupta nu va scapa ,si-a riscat viata pentru mine.
-Sunny aia a fost calea ei ,a ta e inca necunoscuta .
-Ai dreptate.***
Iesim toti din spital iar eu incep sa vorbesc .
-Zen ,X ,Max ,Carl,Ru ,Xenia si Daylian vreau sa va multumesc ca ma-ti ajutat in lupta asta .Se pare m-ati ajutat sa incheie acest capitol pentru totdeauna si va sunt recunoscatoare,sunteti niste oamnei minunati care se pare ca nici limita la voi nu exista .
-Sunny ,noi ar trebui sa îti fim recunoscatori ,tu esti cu adevarat o razboinica care are un tupeu mai mare ca o tiganca sa stii si vreau sa iti multumesc ca mai ajutat sa o regasesc din nou pe Cristal.
-Cu placere ,acum fiecare se duce pe calea lui ,corect ?
-Da dar ne ducem pe calea noastra cu prietenii legate zice Xenia.
Si atunci ne strangem intr-o imbratisare de grup.****************Peste 2 ani
-Suga haide trezestete ,o sa intarziem la repetiti ,il trag de brat pe acesta .
Daa mi-am reluat relatia cu Suga ,locuim impreuna ,mi-am reluat si relatia cu Jackson care s-a si casatorit si are o fetita de un an .Cariera mea de cantareata merge foarte bine ,cei din BTS au si ei succes .
-Du-te tu o sa vin si eu ,zice Suga somnoros.
-Bine ,bine .Ies pe usa si ma decid sa merg pe jos era o zi superba de primvara ,ma face sa ma gandesc la Jun ,l-am mai visat de cateva ori ,era mandru de mine..
Se pare ca asta e calea pe care mi-am ales-o in viata .Sunt multumita si fericita pentru ce am ajuns dupa mult timp.Am relatii de prietenie mai multe si unite .Ma simt mai puternica pe zi ce trece .Sper ca toti sa isi gaseasca calea .In lume asta ,orice cale ai alege ,ori ce greseli ai face soarta sau destinul ,te vor duce unde tie locul.Fiecare om are un rost in viata ,alti il gasesc de la varste fragede iar calea lor e presarata cu zambete si fericire pana sa ajunga sa la nivelu lor adevarat de potential,iar alti au o calea mai grea prin care trebuie sa sacrifice multe ca sa ajunga unde trebuie cum e si in cazul meu ...Intr-un sfarsit ajung la studio ,si cand intru pe usa de la repetiti se aprinde becu si pocnesc confetiile .Era Jackson ,Xenia ,Daylian ,Ru ,Carl,Zen Max ,X ,cei din BTS dar fara Yoongi ,toti dintr-o data se dau la oparte si din spatele lor apare Suga care canta la chitara primul nostru cantec .....cand ajunge la final se pune in genunchi si imi zice.
-Vrei sa te casatoresti cu mine raza mea de soare?
-Mai si intrebi ,normal ca da .Imi pune inelul pe deget si ma saruta formand cel mai dulce sarut pe care l-am avut ,bineinteles toti incep sa aplaude ,Yoongi spunandu-mi.
-Te iubesc si apropo cred ca esti gravida.
-Cee ,zic eu surprinsa, cum dracu.
-Pai cand am facut-o ultima data ,nu am folosit prezervativ .
-Adica mai mintit ca am folosit ,mai bine zis .
-Da .
-Te iubesc Yoongi.,îi zic eu.
Da asta e calea cea corecta pe care am ales-o si ma bucur de ea ,pana cand moartea ne va despartii si ne vom duce toti unde ne e locul .Intr-o buna zi dar nu acum ne vom revedea Jun .Da mi-e cam greu sa ma despart de cartea asta dar asta e fiecare poveste trebuie sa aiba un sfarsit corect ? Ma bucur ca mi-ati citit cartea .Va puuup cu drag ,si o sa mai scriu inca o carte dupa ce trec simularile bafta la toti Byeee 😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AksiE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...