Capitolul 10

971 63 35
                                    

Jimin curva barbatilor si afemeiatul de Jungkook imi zic
-Hey uitati-va e curva directorului
-Ce ati zis disperatilor de pi*d*
-Pai nu esti combinata cu directoru,zice Junkook.Nu ne zici si noua cum ti-a zis cand a intrat in clasa.
-Bai handicapatule ,te tin neuroni cat il tin si pe un peste adica ai memeorie scurta .
-Eu ?! Haha draga mea nu cumva ti-a zis ca esti o curva de te lingi cu toti .
-Ai o problema nu te poti culca noaptea din cauza asta.
-Deci aprobi ca esti ? Spune Jungkook cu un zambet pe fata.
-Ai urechile pline cu cacat de nu auzi ca nu .
-Sun foarte curios de ceva ,esti la o scoala de arte aici trebuie sa ai talent ,tu nu ai .
-De unde stii tu ca nu am uratenio.
-Bine atumci hai sa facem un concurs de cantat ,am vazit ca iei parte la orele de canto ale scoli dar nu te-am auzit niciodata cantand .
-Eu....
-Tie frica ,Sunny zice Jimin
-Jimin ai dreptate sigur îi e frica ,zice Jungkook.
-Daca castig ce primesc?intreb eu
-Pai castigi deminitatea ta adica eu am mintit si tu ai spus adevarul dar oricum nu o sa catigi ,iar eu daca castig o sa te futi cu unul dintre mine si Jimin.

Am ramas masca ,dar stiam ca pot sa il bat .
-Accept !am zis cu totul curajul din mine si toti care erau defata au ramas uimiti .
-Bine o sa incep eu pe tine te las sa te mai gandesti la cantecul pe care sa îl interpretezi sau sa te retragi.
Junkook a inceput sa cante We dont talk anymore ,are o voce superba ce e drept dar nu m-a auzit pe mine(p.s ca sa va faceti o idee cum e vocea lui Sunny canditiva ca e o combinatie intre vocea lui Jungkook si a lui Jimin)

Dupa ce a terminat ,am inceput eu cu Rolling in the Deep .Era piesa mea favorita si in care ma regaseam .Am ajuns la nota inalta care o execut cu foarte mare usurinta ,pe moment m-am mirat si eu nu am mai cantat de mult .Dupa ce o termin toti se uita mirati la mine si incep sa aplaude strigandu-mi numele si spunandu-mi ca sunt castigatoarea dar eu pun capul in pamant imi vine sa plang .Larmile mi se formeaza in jurul ochilor si deodata cineva ma trage de mana ,era.....Yoongi .Acesta ma duce intr-un loc mai ferit din scoala si ...

Perspectiva Yoongi
Îi ridic barbia si vad ca plange ,are o voce uimitoare ,cred ca plange deoarece a canta pentru prima oara dup multi ani. Vazand cum siroaie de lacrimi amare sau de fericire îi curg pe fata ma apuc sa i le sterg cu podul palmei .Era asa de mirata de gestul meu .Apoi i-am atins buzele rosi si catifelate cu degetul si in secunda doi o saraut pe buze.

Perspectiva Sunny
Acesta si-a lipit buzele de ale mele ,eu ma impotriveam dar pana la urma l-am lasat sa mi le poarte intr-un dans lent si dulce . Aveam mii de fluturasi in stomac care vroiau sa iasa afara . Dupa ce ramnem amandoi fara aer ne desprindem unul de celalat si ma uit in ochii lui .El imi mangaie fata ,antingerea lui ma linistea si ma calma , imi place de el .Dar inainte de ai spune ceva ma ia prin surprindere si imi spune .
-Te plac mult Sunny .
-Si eu ,Yoongi .

C-am scurt capitolul ăsta ,asta e, sper ca nu va asteptati la asta ,o sa mai postez unul diseara ca maine incepem scoala .O sa incerc sa postez de doua ori pe saptaman .
Va puuuup 😘pe data viitoare🤗🤗

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum