Nu stiam sigur de ce a facut asta , dar ma bucur ca nu trebuia sa dau ochii cu fratele meu si sa raman cu cei 6 nesuferiti la detentie , zic 6 ca Yoongi era cu mine si cred ca nici el nu avea chef mai ales de detentie de la 7 la 9 .
Eram in masina cu Yoongi cand ma intreaba :
-Deci cu ce vrei sa incepem azi ?
-Cred ca as vrea sa mergem la sala de jocuri video sa te bat mar , cum suna asta
-Vrei sa il omori pe cel care te-a salvat azi de doua ori
-Da ai dreptate ,m-ai bine te bag la cheltuiala ca si asa nu mi-am luat bani cu mine .
-Da asa m-ai merge ,dar stii si tu totul are o limita .
-Pentru mine limita nu exista .
-E bine sa gandesti asa,uite ca am ajuns.Timp de 2 ore l-am secat pe Yoongi de bani si bineînteles ca am si castigat de fiecare data .
Dupa asta am mers la un film,care era tragic pe bune. Faza naspa a fost ca Yoongi se deghizase mai rau ca Bettmen (sorry nu stiu sigur cum se scrie si in plus mie si lene sa caut hehe ) .Mie nu mi-a pasat de asta ,doar ca l-am facut de ras ca eu in loc sa plang la film radeam ca o descreierata , de cand nu am mai ras asa copios .Chiar e o companie placuta . Dupa film am zis sa facem o plimbare prin parc .
-Sunny povestestem cate ceva despre tine .
-Ce ai vrea sa stii ,mai exact .
-De ce esti mereu trista ,am o vaga banuiala ca nu ai fost asa tot timpul.
-Ai dreptate dar nu vreau sa îti povestesc tie un lucru asa de delicat, îi zic cu o oarecare asprime in voce.
-Imi pare rau daca e o intrebare care te-a facut sa te simti incomod .
-Nu aveai de unde sa stii ,cred ca am chef sa merg la detentia
-Bine fie cum vrei tu mergem .Totul drumul pana la liceu am asculat muzica data tare ,cred ca nu prea i-a convenit lui Yoongi dar tot m-a lasat .
Ajungem la scoala si intram ca doi mafioti pe portile scolii .Se sunase deja pentru ora de detentie ,iar noi inca eram pe holuri cand dam nas in nas cu parasuta de Xenia si curvarul de Dalyan , nu putea sa mearga mai bine
-Se pare ca ti-ai tras un nou iubit care nu vrea sa se arate ,e sub accoprire sau îi e rusine cu tine ,zice Xenia
-El nu...nici nu am mai putut zice ceva ca Yoongi a intervenit .
-Da ai vro problema ca sunt iubitul ei ,nu mie rusine cu ea doar ca ... nu vreau sa ma molipsesc cu uratenia voasta .
Acesta ma trage de mana si ne vede de drum ,in timp ce aia doi ne privesc lung . Inainte de al intreba ceva intram pe usa de la clasa unde erau toti ,mai putin profesorul suplinitor.Ne asezam amandoi in aceasi banca si il intreb in soapta :
-De ce mama dracului ai facut asta nu puteai sa zici si tu altceva
-Ba da doar ca .... Ce are daca am zis,ridica el tonul putin
-O sa ne creada impreuna ,dar stii ce ,e bine ca nu ti-au vazut fața .
-Mda ...
-Scuze doar ca nimeni nu mi-a luat apararea in afara de Jun in fata lor ,el imi accepta unele rautati ,chiar nu am...inainte de a spune altceva el si-a pus mana pe a mea si mi-a spus incet
-Te iert,Sunny .Acest imi zambi dulce si tocmai atunci intra .....fuck fratele meu ,ce puii mei cauta aici .
Acesta vine furios la mine mai rau ca un taur in calduri si imi zice .
-DE CE DRACU AI CHIULIT AZI. ZIII
Urla la mine
-DE CE URLI LA MINE CUM ITI PERMITI,cum dracu nici eu nu ma las
-Te ai dus sa ti-o tragi cu unu ,ai ajuns curva .
Pana aici ,imi iau ruxacul si plec dar ma opres in tocul usi si îi spun
-Du-te dracu ce animal in calduri ,ai ajuns un nesumtit handicapatului.Si plec , cu lacrimi in ochi alergand pana acasa .Nu zic nimic mamei mele si ma inchid in camera .Am o intrebare capitolul trecut chiar asa de rau a fost . Sa imi spuneti ,mi-a luat 3ore sa il scriu ,nu e usor dragilor.Daca nu va place ce scriu sunteti liberi sa imi spuneti si ideile voastre , chiar astept cu mare drag.Cartea asta e importanta pentru mine deoarece e prima nu o sa renunt la ea chiar vreau sa o termin.
E naspa sa stii ca muncesti si îti dai silinta sa iese bine si nimeni nu apreciaza🙁🙁😖.
Byee pe data viitoare dragilor😽
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AksiE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...