Perspectiva Sunny
Gonesc strazile cu motocicleta pana ajung la destinatia unde se afla tata.
Era o casa luxoasa ,nu stiu ce sa fac sa bat la usa si sa-l impus direct in cap dar daca are camere de luat vederi .Bine punctat ,ma decid sa inspectez casa si da gasesc cam vro cinci camere de filmat in jurul casei ,inseamna ca are si in casa .Mai bine astept noaptea.***
Noaptea sosi ,imi iau masca pe fata si caut un geam deschis ,ca in filme hehe .Il gasesc si intru,eram chiar in biroul lui ,sa vedem ce ascunde "scumpul" meu tatic .
Il deschid si raman cu gura cascata erau informatii despre familia mea .Da hai sa le copiem,imi bag sticul in leptopul lui si astept sa mi se incarce datele,dupa 2 min sunt gata dar daca ias baga si niste virusi .Eu sunt ca un fel de hacker ,iubesc sa ma infiltrez unde nu imi fierbe oala.Imi scot leptopul din rucsac si ma conectez la al lui prin blutut (scuze nu stiu sigur cum se scrie )si încept sa imi fac treaba cand sa imi inchid leptopul,aud pasi si vad cleanta deschizandu-se ,eu ca proasta ma asez sub birou ,zici ca sunt ca in filmele cu prosti .
-Gery (asa il chema pe taata ) trebuie sa discutam.Vocea imi pare foate cunoscuta ,e o voce de femeie.
Tata se pune la biro, eu incercand sa nu ma dau de gol ma dau in spate si ma strang cat pot .
-Ce este draga mea Rain ?asta era mama ce dracu cauta aici
-Vreau sa nu te mai apropi de copii.
-Asta e posibil doar ca tu trebuie sa faci ceva ,stii si tu orice are un pret .
-Care e?
-Sa ramai cu mine noaptea asta sii sa te recasatoresti cu mine.
-Nu pot sa fac asta ce vor zice copii mei.
-Pai nimic tu nu o sa mai stai cu ei o sa ne mutam impreuna fara ei .Baiatul e major se descurca cu fata .
-Gery ,nu pot sa fac asta .
-Atunci vrei sa sufere din nou ,zice acesta nevos dand cu pumnul in birou .
-Bine accept.
-Nuu,zic eu, pe bune ma manca in cur sa zic eu ceva .
-Iesi de aici imi zice tata .
-Sunny ce cauti aici ?zice mama.
-Asta vroiam sa te intreb si eu pe tine .
-Nu e treaba ta Sunny .
-Hai ca asta e buna ,cum dracu sa nu fie zii
-Gata zice mama ,am sa o fac e pentru siguranta voastra .
-Dar ....
-Iesi afara ,zice tata.
-Du-te dracu îi zic si scot pistolul si il impusc in picior .
-SUNNY ,tipa mama la mine spriata.
Nu o bag in seama si îi mai zic un singur lucru tatei.
-Nu am ratat sa stii,altadata o sa fie in cap,nu imi e teama de o jigodie ca tine ,iar tu mama sa vi sa iti iei lucrurile de acum nu mai calci in casa si asa e trecuta pe numele lui Jackson deci nu ai nici o putere V-am pa ratatilor si sar pe geam.Imi iau motocicleta si pornesc spre casa .Dupa ceva minute ajung acolo si il vad pe ...
Hey cititorii mei sper ca va placut si acest capitol dar si cel trecut scuze pentru ca am postat asa tarziu .
Va puuup bye 🤗🤗🤗😘
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
ActionE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...