Hehe credeati ca scapati asa usor de mine ,se pare ca nu .M-am gandit sa fac o contunuare sincer nu stiu sa va spun cate capitole o sa mai scriu ,cred ca pana nu mai am imaginatie la aceasta poveste Deci sa incepem:
Dupa o saptamana de la cerea in casatorie si aflarea ca chiar sunt gravida ,am inceput sa facem planificari pentru nunta care era peste 5zile .Suga e foarte grijuliu cu mine ,imi face orice pofta chair daca unele chiar sunt exagerate .Gandindu-ma cum e o particica din viata mea ,nu imi dau seama ca Suga ma striga .
-Sunny ,esti cu picioarele pe pamnat.
-Vrei sa spui cu picioarele de gaviduta pe pamant ,te-ai prins ?zic eu razand.
-Cred ca ai stat prea mult cu Jin ,de la el ai invatat glumele astea.
-Da imi spune multe glume cu gravidute,deci de ce mai strigat.
-Pai ce flori vrei sa alegi suntem de jumatate de ora si tot nu ai ai zis.
-Pai as vrea....trandafiri albastrii cu floricele albe .
-Asa ?imi arata doamna care se ocupa de nunta noastra.
-Dap ,zic eu cu un glas de copil***
Dupa ce am terminat de ales florile ,acum trebuia sa ne gasim un local ,cred ca o sa fie o zi obositoare.Dupa o ora de cotrobait prin oras in cautare a ce vroiam ,mai bine zis a ce imi doream eu am gasit
Era superb si chiar dragut .
-Sunny vrei sa mergem sa ne uitam si de rochie de mireasa.
-In primul rand nu o sa merg cu tine pentru ca tu nu ai voie sa vezi rochia ,si doi sunt obosita vreau sa dorm .
-Bine.
Amandoi mergem acasa ,eu ma duc in pat si il las pe Suga sa gateasca .Da nu prea le am cu gatitul ,nu ma criticati .Perspectiva Yoongi
O vad cum doarme ca un ingeras .Sper ca fericirea noastra sa nu mai fie intrerupta niciodatat dar stii cum se zice niciodata sa nu zici niciodata .Oricum indiferent de ce va fii o sa o apar de orice pericol ,vom depasi totul impreuna .
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AcciónE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...