Capitolul 9

485 27 0
                                    

Ce aveam ,poate V avea dreptate ,poate chiar imi juca mintea feste ,zic poate .Sper sa uit de asta nu o sa îi spun lui Yoongi de ce am lesinat ,poate vine cu idea de a ma duce la pshiholog .
Pana la urma ajung la concert dar inainte de a coborî din masina îi spun lui V
-Te rog sa nu îi spui lui Suga de ce am lesinat.
-Te cand ai devenit tu asa ....cum sa zic eu ,fara a jicni si scuipa persoana din fața ta .
-De cand am nevoie de ceva.
-Bine punctat.
-Deci ?
-Ok nu îi zic dar cand o sa am nevoie de ajutorul tau trebuie sa mi-l oferi ,orice ar fi.

Ma omora copilul asta dar daca nu acceptam ,Yoongi ma cosidera o nebuna mai mult ca sigur.
-Bine accept si bat palma cu el.

Intram in culise ,iar Suga imediat cum ma vede sare si ma ia in brate.
-Sunny imi pare asa rau ca nu am venit la spital ,dar de ce ai lesinat.
-Pai ammm...,pe bune acum nu gaseam nimic ,ce moment de blonda am si eu acum ,dar stai poate o blonda ar gasi ceva .
-Îi s-a facut rau ,zice V iar eu îi multumesc din priviri
-Da asa e,aprob
-Bine esti gata pentru concert ?
-Normal ca da .
-Bine du-te in primul rand.

Fac cum mi se zice si ma duc .

****
Trece o ora din concert si cand vreau sa mai atmir sala care era imensa ,vad o persoana care se uita fix la mine .In momentul ala tot corpul îmi era strabatut de mii de fiori.Arata ca tata sau mai zis cred ca era tata,poate chiar nu vedeam bine .Inainte sa ma frec la ochii ca poate na ,am halucinati vad cum persoana aia vine spre mine.

Ma ingesui printre oameni ,ce se intampla ,lacrimile incep sa imi curga pe fata in timp ce cautam sa ies din sala.

Perspectiva Yoongi
Ma uit la Sunny sa vad daca îi place ce aude si o vad cum fuge din sala ce naiba se intampla ,vreau sa fug dupa ea dar trebuie sa continui ,nu ,nu o pot lasa .Si uite ca pauza dintre cantece vine ,adica momentul de vorbit cu fani.
Îi spun lui RM ce s-a intamplat si îmi spune la ureche ca pot sa plec si o zbughest dupa Sunny.

Perspectiva Sunny
Fug si pana la urma gasesc iesirea cand ma uit in spate sa vad daca mai e persoana aia si cand imi intorc capul dau nas in nas cu.....

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum