Eram acasa la Xenia si Daylian ,ne-am impartit armele ,pot sa zic ca sunt multumita de ce am primt
Si costumul asta care mi la ales Xenia cam exagertat dar na ma simteam bine in el
Eram pregatita de ziceai ca ma bateam cu o armata .Nu credeam ca voi ajunge vreodata aici ,aveam o oarecare teama ,mai bine zis imi era teama de consecinte ,am luptat si am sacrificat multe pentru a ajunge aici ,iar acum nici sa nu imi treaca prin cap sa renunt sau sa imi fie mila .Dar imi e pana la urma e omul care mi-a dat viata nu?
In momentul asta nu e nimeni care sa ma imbarbateze sau sa imi spuna ceva de bine .Sper sa nu ajung in momnetul in care sa fiu cu arma indreptata spre tata si tocmai atunci sa se dea o lupta interioara cu mine ,sa nu o pot face .Gandindu-ma la ce va urma nu obeserv ca ma uitam ca cea mai mare retarda la copilul Xeniei ,si normal acesta incepe sa planga .
-Sunny ,ce are de plange ?intreaba Daylian care vine agitat mai ca o femeie.
-Ma vazut pe mine cred zic cu o voce stinsa.
-E haide..,acesta potoleste copilul .
-Daylian ,crezi ca vom reusi?
-Sunny ,eu nu te stiam asa pe tine .Esti cea mai puternica persoana pe care o cunosc ,de cand te indoiesti tu de consecinte zi ?
-De cand va pun voua vietiile in pericol .
-Nu iti face griji ne vom descurca ,fiecare isi cunoastele limitele ,si tu ti le cunostii pe ale tale .Ooo stai am uitat tu nu ai limite ,asa spuneai mereu ,fa-ma din nou sa cred asta .
-Ma faci sa rad ,mersi ca ma incurajezi .
-La asta sunt buni aliati nu ,chair daca am fost dusmani .
-Bine zis am fost.****
Toti eram gata ,iesim din cladire mai ceva ca mafioti ,bine recunosc aratam ca niste idioti Zen s-a impiedicat a picat pe X ,el la randul lui a picat pe mine iar eu am primit o usa in fata de la Carl .Cel mai frumos moment nu?Eram toti intr-o duba destul de mare cand incep.
-De ce dracu de pu*a fripta ,de handicapat exorcizat ce esti m-ai lovit cu usa zi ?
-E vina mea ca ai picat ca balega .
-Pai daca cineva a picat pe mine doar nu voiai sa raman dreapta de parca as fi fost electrocutata .
-E nu.
-Hey gata ,zice Max ,vi se sculara hormoni puteti sa va futeti la colt de strada dupa ce terminam.
-Hey ,zic eu si Carl la unison***
Intr-un sfarsit ajungem si noi la destinatie ,parcam masina la o distanta considerabila era in jur de 9 seara cand noi am ajuns.
Carl se conecteaza la sistem si in cateva minute in dezactiveaza .Noi restul eram prin gradina si ne uitam de un geam ,bingo bingo l-am gasit .
Sarim toti geamul si ne dam seama ca eram intr-o camera ,mai degraba un dormitor si pe pat era doamne fuck o fata dezbracata legata de pat si cu un scoci la gura ,cand vreau sa ma duc la ea aud ca se apropie ,noi ne agitam ca ratele pana la urma eu cu X ma ascund sub pat Zen cu Max in dulap .Xenia si Daylian sub un birou si Ru se inghesuie intr-un cos de rufe ,scarbos .
Pe usa intra un tip nu am putut sa îi vad fata bine .Doar auzeam ce vorbea.
-Gata iubita nu mai plange si asa e doar pentru o noapte doar daca nu esti virgina ,oricum bland nu o sa fie cu tine .
Acesta îi da jos de la gura scociul ,doamne sper sa nu ne parasca .
-Te rog lasa-ma ,nu vreau asta si fata incele sa planga .
-Dar cum te chema pe tine fetito.
-Cristal.
Auzind numele il vad pe Max cum se enerveaza ,eu ies mai repede de sub pat si îi dau baiatului una cu pisolul in cap .Max iese si el intr-o viteza si o ia in brate pe Cristal.
-Esti bine ?o intreaba Max .
-Acum da .
-Sunny ce facem acum ,ma intreaba Max .
-Pai pune cearsaful asta pe ea si du-o la masina si daca poti intoarcete noi o sa inaintam in casa.
-Bine .
Toti ies si ne continuam drumul in casa ,despartindu-ne .
Eu eram cu Ru si ne dam seam ca toata casa asta e de fapt locul unde se fut curvele ,mai bine zis tata e traficant sau peste .Cand de odata il vad pe Ru la podea cu un tranchilizant in spate .Am dat de dracu si in urmatoarele secunde cad ca secerata jos.
***
Ma trezesc si vad ca sunt legata de un scaun ,ce pu*a mea stai eu nu am din nou.Imi intorc privirea si îi vad pe ceilalti legati la fel dar Xenia si Daylian lipseau cand privesc si in jos la baza picioarelor si îi vad batuti si sangerand iar apoi vad o silueta de femeie ca se apropie .Pam pam
Da se pare ca m-ai lungesc cartea
Cine credeti ca e femeia care o intampina pe Sunny ? Sper sa va placa Bye my friends 🤗🤗🤗
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AcciónE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...