Capitolul 2

1.6K 83 2
                                    

Era de fapt nici nu stiu cine era doar ce pot sa va spun ca era brunet , cu ochi caprui spre negru cu tenul alb si era chiar dragut .... Stai ce , nu doar sa nu imi spui ca mi se pare un  necunoscut simpatic bine ca nu e in clasa cu mine ,ce e drept nu l-am m-ai vazut pana acum
-Hei esti bine ?
-Aaaaa(zi ceva creier nu ma lasa ) da sunt bine si scuze chiar nu am vrut
-Pai scuze acceptate dar oricum nu iti face griji avem nevoie si de impiedicati in lumea asta .
-Ce , impieducat esti tu .
-Scuza-ma dar nu eu am picat ca o vaca. Ne mai vedem .
Si asa ma lasat cu gura deschisa ,nu mi  s-a intamplat asta nicidata sa raman fara cuvinte in fața unui bou . Gata momentul a trecut .Intru in clasa si ma asez in locul meu de veci , in ultima banaca ,nimeni nu a vrut sa stea cu mine toti ma considera o ciudata, daa la altceva nici nu ma asteptam . Clopotelul suna si elevi se aseaza in banca fiecare la locul lui . In clasa intra diriga ,o doamna nu prea inalta cu parul pana la umeri si ochi albastri ,are in jur de 45 de ani e de treaba . In timp ce o admiram pe dirga mea nu observ ca dupa ea era cineva ,cand imi duc privirea spre persoana respectiva , ochii nostri se intalnesc si imi dau seama cine e . Numai eu pot sa am norocul asta era el .
-Te rog prezintate , zice diriga
- Da , eu ma numest Jeon Jungkook si am 18 ani , poate vi se pare ciudat dar am pierdut un an din cauza activitatilor trupei in care sunt .
Bineinteles ca apoi au inceput ca unele fete sa strige prin clasa , frate disperate sunt unele ca sa aiba plozii dupa ele , haha curve .
- Bine , poti sa te asezi langa Sunny , îi zice diriginta mea
-Stai ce , va rog nu il puneti cu mine .
-Esti singura care nu sta cu cineva
-Dar nu vreaau ....
-Nu mai comenta ca te duc la director si asa esti familiara cu locul ala .
Daa m-a inchis , ce rost avea sa ma cert cu ea , natangul se pune cu mine in banca si din gresala de nervi lovesc banca cu piciorul
- Da esti cal de dai cu piciorul ,zice colegul meu " deosebit"
-Da ma-ta e , si toata clasa rade
-Kim Sunny du-te imediat in biroul directorului
-Dar nu e numai vina mea
-KIM SUNNY , urla diriga ca o disperata
Imi iau lucrurile si cand sa ies din banca Junkook imi pune piedica si chiar pic ca o vaca pe jos ,toti razand de mine ,ce zi perfecta pentru mine . Ma ridic jenata de jos si ma duc spre biroul directorului cand deschid usa raman socata . Ma asteptam sa fie bosorogul care ma astepta de obicei dar nu era asa , era ....

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum