Pana la urma totul e pregatit pentru nunta,acum eram la machiaj ,si o lasam pe doamna care ma aranja sa isi faca treaba.M-a machiat in stilul asta
Si mi-a prins parul in stilul asta
Aratam super mai concret ,cand am ajuns in sala toate privirile erau atintite asupra mea,iar dintr-i data aud ca paseste cineva pe hol era Yoongi ,mamaaaa arata sexy ,daca nu eram insarcinata as fi sarit le el,jur.
-Wow Sunny arati super !
-Mersi si tu .
Acesta imi da un sarut scurt pe buze si îi zic
-Ai ruj pe buze de la mine.
-Eee lasa.
-Pai zic oameni ca te-ai mozolit cu mireasa prea mult.
-Pai ce nu e adevarat.
-Shhh,secret.
Il sterg de ruj si intram in sala ,intampinam oamnei .
***
Trecusera deja doua ore si chiar o tinusem numi intr-un dans si o distractie .Acum eram la masa si mancam ca o sparta ,Suga se uita la mine ca si restul din BTS si Xenia si Daylian.Incepu o piesa lenta iar Jungkook se ridica de la masa si il intreba pe Yoongi.
-Pot sa o invit pe mireasa la dans?
Suga se uita la mine iar eu aprob .Eram pe ringul de dans cu Jungkook si acest ma tinea cam strans de talie.
-Sunny esti foarte frumoasa !
-Stiu ,eu mereu sunt frumoasa.
-Apropo ,maine ai putea sa vi cu mine pana la fratele tau ?
-De ce ?
-Pai trebuie sa iau ceva de la el si in plus o sa fie relaxant.
-Cu masina ?
-Normal .
Dansul se sfarseste si acest ma saruta pe gat suptil ,dar cand vreau sa ma duc sa-i dau o palma de sa nu o uite niciodata ,in cale imi iese Suga .
-Sunny ?
-Da Yoongi
-Esti pregatita pentru dansul mirilor ?
-Normal ca da .
Nu observase sarutul ,nici nu o sa-i spun ,nu vreau sa apara conflicte .
****
Era in jur de 4:30 dimineata si nunta se sfarsise .Nu pot sa zic ca nu m-am distrat ,ca as minti .Eram cu Yoongi acasa si ne aruncam in pat amandoi
-Sunny ai chef sa ne jucam ?zice Suga cu o fata perversa.
-Vezi ca iti dau una de nu te vezi ,sunt insarcinata dar nu iti face griji o sa ma revansez eu .
-Ma bucur ,acesta ma saruta pe frunte si adormim amandoi ,bineinteles uitand sa ne schimbam de haine .
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
ActionE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...