Era 6:30 dimineata ,nu am putut sa dorm deloc toata noaptea ,am avut vise cu Jun in care ma avertiza de un pericol ce acum a devenit ingerul meu pazitor ,daaa sigur nu am inebunit inca.Ma ridic in capul oaselor gandindu-ma in ce sa ma imbrac ,bagajul l-am facut de aseara daca nu gasesc nimic in ce sa ma imbrac pot sa imi iau pijamalele cu unicorni si asa nu ar fi prima data cand ma duc la un aeroport imbracata in unicorn .
***
Pana la urma ma decid si ma imbracCand ies pe usa camerei mele ,ma intampina Jackson cu un tort cu
-La multi ani Sunny .
-Yay Batman Forever ,multumesc si il iau intr-o imbratisare mare .
-Sper sa te distrezi si cat e ceasul.
-7:30.
-Oo perfect ,aseazate pe canapea vreau sa discutam ceva .
-Ok.Cred ca stiu ce vrea sa discutam si nu am cum sa scap .
-Deci,zice acesta asezandu-se langa mine si continuand barbati sunt niste nesimiti sa stii ,ei vor doar sa ti-o traga si cam atat .In primul rand daca te culci cu el trebuie sa folosesti prezervativul asta e regula de aur ,in al doliea rand cand o faci trebuie sa iti satisfaci orice placere cu el ma refer sexuala iar in al treaila randd...
-Gata uite cat e ceasul trebuie sa o sterg il intrerup eu,fuck ce naspa a fost .Imi iau bagajul si cand sa ies ma opreste si imi spune:
-Tot nu scapi pana nu ti-l spun si pe al treilea .Acela e ca oricine iti va face rau il voi distruge .
-Ee dracu cand ai devenit tu asa sentimental ha? Esti mai rau ca o muiere ,ma mir cum nu ma intrebi ce a facut in pat Yoongi cu mine .
-Sunny crezi ca nu imi dau seama ca o sa o mai faci inca odata in vacanta asta de trei zile cu el.
-Hai paa uite ca a venit Yoongi .
-Paa sa ai grija.
Urca in masina la Suga si acesta ma saruta ,spunandu-mi la multi ani .
-Inchide ochi imi spune acesta .
-De ce ?
-Doar fa ce ti-am spus.
-Bine atunci .Inchid ochii si cand îi deschid vad in fata mea-Yoongi e minuat dar nu crezi ca e prea mult .
-Pentru tine nu .Cand l-am vazut m-am gandit la tine .E un soare care are o inima in mijloc si in plus mi-am luat si eu asta-Ca atunci cand o sa imi fie dor de tine si nu o sa fi langa mine sa ma uit la bratara ,imi zice el .
-Sunt superbe .***
Ajung la aeroport unde ne intalnim si cu mucosi aia .Suga mi-a spus ca ei nu stiu de noi doi si cred ca e mai bine asa.
-Sunny la multi ani imi ureaza ei .
-Mersi , le spun eu.
Si uitem urcand cu 6 fraieri intr-un avion sper sa nu se prabuseasca cu noi,ironia mea ,zic 6 ca Yoongi nu e ,logic.Deosebit sper sa va placa byee🤗🤗
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
БоевикE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...