Dau nas in nas cu Yoongi.
-Sunny esti bine?
-Yoongi ma urmareste cineva ,zic eu panicata .
-Cine?
-Unul din fani vostri ,mint eu nu voiam sa îi spun ca defapt mi se paruse ca il vedeam pe tata.
-Sunny nu e nimeni ?
-Ba da ,incep eu sa plang.
-Calmeazate si ma ia in brate.
Nu ma puteam calma trebuia sa ma desprind o vreeme de tot ce e legat de locul asta chiar si de Yoongi .Nu mai pot ,daca nu o sa imi iau o pauza de la tot o sa clachez de tot.
Il imping si îi zic:
-Ma gasesti acasa mint eu .
-Bine ,nu vrei sa mai asisti la concert ?
-Nu ,scuze si îi mai dau un sarut ca pentru ultima data .
-Ce sarut ,e totul ok?
-Da ....min eu***
Ajung acasa si imi fac bagazele ..efectiv nu mai pot ,am inceput sa il vad pe tata peste tot ,trebuie sa plec o vreme ,in America ,unde pot sa imi continui si cariera .Pe meneger l-am anuntat ,deci am bilet si pot pleca.
Dupa ce sunt gata ,vreau sa îi scriu o scriosare lui YoongiDraga Zaharel
Imi pare foarte rau ,dar am inceput sa il vad pe tata peste tot ,simt ca inebunesc ,scuze ca nu ti-am spus ,V stia ,eu l-am rugat sa nu iti spuna nu te supara pe el.Nu iti spun unde plec ce pot sa iti spun e ca o sa ma intorc ,nu ma uita ....te rooog ,te iubesc mult de tot ,prefate ca totul e un vis urat iar eu o sa te trezesc la realitate din clipa in clipa .
Te iubesc my beautiful butterfly.
Ai grija de tine .....Cu drag mica ta raza de soare .
Si pun pixul jos ,imi iau bagazele ,mai ma uit odata la ce las in urma ,trag aer in piept si rasuflu greu si plec.Imi iau motocicleta si dusa sunt .
Perspectiva Yoongi
Ajung acasa si vad ca usa e inchisa ,ciudat. O deschid si o strig pe Sunny dar vad ca nu raspunde .
Vad pe masa din sufragerie o scrisoare .O citesc ....dupa ce termin foaia imi pica din mana si simt cum emotiile ma coplesesc .Ma duc in camerea sa vad daca e adv si era....plecase ....Ce sa va zis ...mai am unu si gata sau poate nici unul ce credeti ,micile mele pufoseni.
Sper ca maine o sa ma descurc la simulare de la mate emotii logic ..
Bye🤗🤗🤗
Ps asculati piesa de mai sus ⬆⬆⬆o vedeti voi
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AcciónE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...