Capitolul 27

690 43 4
                                    

Eram cu Sunny prin oras ,era fascinata de toate lucrururile care erau acolo .M-am decis pentru inceput sa mergem la un restaurant sa mancam,intr-un fel era prima noasta intalnire .

Perspectiva Sunny
Locul unde ma dus chiar era dragut si va spun cu toata sinceritatea mea dabi asteptam momentul asta.
Ne asezam la o masa si ne comandam ce vrem eu clar ca mi-am luat mancare picanta ,Zaharel nu .

***
Cina a decurs super ,am ras in continu si am vorbit pe masura .Chiar ma facut sa uit de problemele si grijile pe care le am .Cred ca o sa îi fiu recunoscatoare lui Yoongi pentru mult timp .

Acum ne plimbam printr-un parc superb.

Cand de odata Yoongi ma intreaba ceva-Sunny ,sunt curios de ceva?-Scuipa tot

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cand de odata Yoongi ma intreaba ceva
-Sunny ,sunt curios de ceva?
-Scuipa tot.
-Prima data de cand ne-ai vazut de cine ti-a placut sau mai bine zis cum ai ajuns sa ma placi.
-Pai sincera sa fiu ,prima data va consideram pe toti niste doritori de pi*da intelegi tu ,dar acum parerile mele legate de voi sunt impartite .Pe tine am ajuns sa te plac din momentul in care mai scapat de la scoala.Atunci inima mea a inceput sa imi bata rapid cand eram in preajma ta.Dar tu ?
-Chiar vrei sa stii ?
-Normal domnule Zaharel ,zic eu cu o voce de copil.
-De cand te-am salvat de Daylian si Xenia am inceput sa simt ceva dar nu eram sigur .Iar acest sentiment a devenit sigur atunci cand te-am auzit cantand .
-Ai un suflet frumos Yoongi.
-Si tu Sunny.

Eu nu il aveam frumos,chiar deloc ,sper sa nu iti distrug sufletul Yoongi ,sper.

Dupa plimbarea din parc unde ne-am impartasit gandurile si sentimentele unuia pentru celalat ne intoarcem la hotel.
Unde dam nas in nas cu Jungkook.
-Unde ati fost ?ne intreaba acesta.
-I-am arata orasul lui Sunny ai vro problema cu asta .
-Poate am
-Hai gata , se umflara muschi pe voi .
Si il trag pe Yoongi in camera ,unde ma decid sa fac o baie relaxanta.
Intru in baie dar nu inainte de a inchide usa ,am eu o vaga presimtirecare era legata de cea ce nu imi doream sa fac acum.

Nu trec bine cateva minute ca vad ca cineva apasa pe cleanta .
-E inchisa Yoongi .
Acesta nu zice nimic .
-Yoongi.. mai strig eu o data la el .
Asta imi joaca o gluma sau ceva .Ma ridic din cada ma sterg cu prosopul si imi iau hainele pe bine care erau o pereche scurta de pantaloni si un tricou alb .

Ma decid sa ma ascund dupa usa ,ca na in caz de ceva sa fug repede ,doamne ajuta.
Vad ca persoana din spatele usi tot insista si ma decid sa deschid usa si persoana pica pe jos ca o balega .Era .....

Pam pam paaaaam ,inca unu aseara am postat doua capitole ca un fel de bonus pot sa zic .Bafta la scoala tuturor .Sper sa va bucurati si de zapada .P.S.aveti grija sa nu prindeti un frecusi de zile mari .
Byeeee😂😂😂🤗

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum