Si o sarut pe buze ,cred ca visam dar m-am trezit imediat la realitate atunci cand palma ei a aterizat pe fata mea.
Perspectiva Sunny
-Boul dracului ce esti !urlu la el
-Da ce mama naibi te apuca a fost din greseala.Daca nu te lasa-i pe spate nu ajungeam sa fac asta.
-Daca nu erai un imbecil nu ma sarutai.
-Recunoaste ca ti-a plcut ?
-Asta sa i-o spui lu ma-ta ,pentru cultura ta generala.
Doamne copil ca asta nu am vazut si intru inapoi in cladire ducandu-ma la sala baietilor.
-Yoongi ,poti sa ma duci acasa te rog?
-Sigur haide.
Si atunci intra si Junkook pe usa care isi atinteste privirea spre mine si din intamplare ochii nostri se intalnesc ,dar imi schimb imediat privirea de pe el.
-Pleci ?imi zice el
-Tu ce crezi,îi zic eu pe un ton aspru.***
Sunt cu Yoongi in masina ,intre noi s-a lasat o liniste ca de inmormantare .Nu vreau sa îi spun ce a facut Jungkook sunt o trupa pana la urma si nu vreau sa stric ceva intre ei .Dar acesta rupe tacerea
-Sunny s-a intamplat ceva , spune-mi sincer.
-Yoongi sa zicem ca cineva cunoscut si apropiat tie mi-ar face mie ceva ,cum ai reactiona.
-Pai ce sa iti faca?
-De exemplu sa ma sarute.
-Pai as purta o discutie rationala cu el si i-as spune ca esti iubita mea si daca zice ca îi place de tine ammmm l-as lua la pumni .
-CE???
-Glumesc ,daca e o persoana apropiata nu,i-as spune sa stea departe de tine ca tu nu il place pe el .
-Aaaaa ai reactiona bine
-S-a intamplat ceva ,de imi pui intreabarea asta.
-.....nuu
-Sunny stii ca pana la urma tot aflu zi-mi te rog raza mea de soare.
-Bine ,zic eu chicotind si îi povestesc ce s-a intamplat pe acoperis .Acesta ramane tacut pentru cateva clipe apoi:
-Ti-am spus cum voi reactiona deci nu ai de ce sa te enervezi zice el strangand volanul .
Imi dau seama ca e nervos nici nu ma privea ,atunci ajungem si in fata casei mele ,el continuand sa nu ma priveasca si îi intorc capul spre mine lipindu-mi buzele de ale lui .Imi accepta sarutul care acesta il accentueaza si mai mult trimitandu-mi fiori in intreg corpul .Dupa ce ne despartim din cauza lipsei de aer îi spun .
-Imi pare rau euu..
-Sunny nu e vina ta, nu iti cere scuze ,nu vreau sa te vad trista ma doare inima .
-Bine.
-Promite-mi ca nu o sa mai fi trista .
-Hai sa incepem cu pasi mici.
-S-a facut si imi da un sarut pe frunte ,accesta dupa mine e cel mai frumos semn ca partenerul tau te protezaza intru totul.
Dupa ce ies din masina si cand sa intru in casa., imi intorc privirea spre el acesta facandu-mi cu mana .Acum pot sa intru linistita si sa ma apuc sa caut informati despre nenorocitul de tata.Perspectiva Yoongi
O vad cum intra si de indata calc piciorul pe acceleratie ,ma bucur ca nu a picat in plasa lui Junkook si ea ,o sa am o discutie cu nesuferitul ala .***
Intr-un sfarsit ajung acasa si intru trantind usa .
-JUNGKOOK ,vino imediat aici strig ca un disperat dupa el.
-Yoongi ,Jungkook nu e aici e cu ...ea,imi zice Jhope.
-Astept sa se intoarca ,prostul e cu Hera zic eu pentru mine
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AcciónE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...