Va multumesc pentru acest numar frumos de persoane,ma motivati sa scriu si mai bine in capitolele care vor urma, nu stiu sa va zicsigur cate voi mai scrie ca nici eu nu stiu ,ce pot sa va zic cu aproximatie 6-7capitole nu stiu sigur .
Ieseam pe portile spitatului impreuna si cu fratele meu era marti cu o zi inainte de ziua mea de nastere ,ce ironie a sorti .La spital ma intalnisem si cu parintii lui Jun cu care am plans impreuna timp de aproape 2 ore .Imi era greu dar stiu ca el nu ar vrea sa ma vada in starea in care sunt .O sa îi distrug pe toti pentru ce iau facut lui Jun primul find pe lista Daylian .Pierduta printre ganduri observ ca Tae ma zgaltaia .
-Sunny esti bine ?
-Da de ce .
-Te vad pierduta .
-Sunt bine am spus .
-Sunny urcati va duc eu acasa imi zice Yoongi.
-Bine***
In drum spre casa era o liniste ca de mormant ,nimeni nu a scos un sunet nici musca nu s-a auzit .Cand am ajuns acasa si dand sa cobor din masina cum a facut Jackson, Yoongi ma opreste.
-Sunny te rog nu te mai necaji atat,totul o sa fie bine ai sa vezi.Nu fa o prostie.
-Zaharel, cum stii si tu totul se va rezolva in timp ,dar iti promit ca nu o sa imi fac rau .O promisiune e o promisiune.
-Bine ,si acesta ma saruta pe buze dandu-mi o stare mai buna .A si sa nu uit ,imi zice acesta maine diminieata la 8 sa ma astepti cu bagazele facute la tine acasa .
-De ce?intreb eu foarte curioasa .Maine trebuie sa plecati la L.A pentru concert ,îi mai zic eu .
-Pai da stiu dar m-am gandit sa vi si tu cu mine .
-Pe bune ,zic eu incercand sa imi ascund marea fericire .
-Da nu glumesc.
-Bine atunci .Ies din masina fericita iar cand intru in casa îi povestesc lui Jackson ce i-am facut tatei si ca Yoongi e iubitul meu .
-In primul rand esti nebuna si in al doilea rand ai facut-o cu Yoongi.
-Nu ,nu sunt nebuna si.....evit eu sa îi spun.
-Deci ai facut-o .
-Pai vezi tu .
-Sunny...
-Da bine am facut-o.
-Sunt asa fericit pentru tine credeam ca o sa mori virigina .
-Jackson...., strig la el nervoasa .
-Da ai folosit prezervativ nu ?
-Taci ,imi pun eu mainile la urechi,nu te aud ,lalalala si urc in camera mea.Chiar nu aveam chef ca fratele meu sa imi tina lectii despre viata sexuala.Ma intind lenesa in pat asteptand ziua de maine cu o oarecare tristete combinata cu putina fericire.
CITEȘTI
Gaseste-ti calea (FINALIZATA)
AcciónE primea mea carte sper sa va placa: Lumea e un loc magic in care se pot intampla multe lucruri dorite sau neplacute , bune sau rele . Cu timpul descoperi ca nu fiecare persoana care iti iese in cale este buna fiecare dintre noi are un strop de rau...