Capitolul 6

445 30 0
                                    

Era Xenia si Daylian si baietelul lor ,chiar nu aveam nevoie de asta acum.
-Sunny ,ai plans ?zice Xenia
-Nu ,doar mi-a intrat ceva in ochii zic eu fara nici o fericire in glas.
-Da sigur ,zice ea sarcastica .

In timp ce baieti stateau si discutau eu stateam cu Xenia si cel mic.
-Xenia dar cum  se numeste?
-Pai numele lui e ceva mai deosebit ,il cheama Moon.
-De ce asa ?
-Cand alegi numele primului tau copil ,te gandesti la multe cum ar fi la obiecte ,la persoane ,bine te  uiti si la copil ce i s-ar potrivi .
-Pai si tu la cine te-ai gandit?
-La tine prostuto.
-La mine?
-Da tu esti ca o raza de soare ,el este ca o raza de la luna ,pe langa faptul ca m-am gandit la tine pe el l-am nascut si noaptea.
-Aaa intelesai.
-Vrei sa te joci cu el ?ma intreaba Xenia
-Nu stiu ...eu
-Haide
Aceasta mi-l da in brate cu foarte mare incredere .Moon ma cam trage de par ,apoi ma pupa e asa de dragut .

Perspectiva Yoongi
Eu si Daylian auzim rasete din sufragerie si ne ducem sa vedem ce e.
O vad pe Sunny cu micutul Moon in brate e asa fericita .Daylian avea dreptate cand mi-a spus ca o sa o ajute copilul ,asa o sa treaca peste depresie.

***
Trecusera deja doua ore de cand Sunny nu si-a schimbat privirea de pe copil ,se joaca cu el intruna sper sa il dea Xeniei la plecare .
-Sunny noi trebuie sa plecam ?zice Daylian.
-Bine ,atunci si aceasta le da copil in brate .
Ma mir ca s-a dezlipit de el.

Perspectiva Sunny
Chiar mi-a prins bine sa ma joc cu Moon ,normal ca il dadeam inapoi ,stiu ce greu e ca o mama sa nu isi poata avea copilul langa ea.
Dupa ce acestia pleca ,eu si Suga ne punem in pat .

Perspectiva Yoongi
Se pare ca si-a mai revenit Sunny ,cand ma gandesc ca îi va trece acest moment neplacut din viata imi spune.
-Yoongi ,o sa-l gasesc pe ala care mi-a omorar copil .
-Ce ?
-Da nu o sa il las sa scape nepedepsit.
Nu puteam sa îi spun ca nu o sa fiu alaturi de ea ,asta ar fi descurajat-o si mai mult.
-O sa fiu alaturi de tine .
-Mersi ,te iubesc si imi da un sarut scurt pe buze si se baga sub plapuma.
-Si eu te iubesc si o cuprind intr-o imbratisare adormind asa .

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum