Capitolul 38

619 38 0
                                    

Deci toti ne-am pus creierele sa gasim un plan .
Timp de o ora ,nu am gasit nimic doar daca ,bingo ca la loto.
-Am o idee am sarit eu .
-Care ? Intreaba X
-Pai eu m-am infiltrat la el in casa intrand pe un geam .
-Asa si ? zice Xenia
-Cine se pricepe la heckarit sau ceva de genu?
-Eu zice Carl.
-Ai putea sa te conectezi la camerele de filmat din casa adica sa îi spargi sistemul .
-Asta e super usor.zice el.
-Deci dupa ce Carl dezactiveaza sistemul noi intram pe geam daca nu e deschis il spargem ,trebuie sa ne miscam in liniste ,sechestran toti angajati , si apoi il omor pe tata simplu nu .
-Fețele ni le ascundem nu?
-Ba dobitoc esti Max pe bune.
-As zice sa nu ma mai faci asa ca stii cum te paralizez.
-Deci tu cunosti corpul uman si punctele lor slabe.
-Ca in palma.

-Bine maine incepe distractia.
Si cu asta plec de la Xenia si Daylian asa fac si ceilalti dar Max ma opreste .
-Sunny ,pot sa vin sa stau cu tine .
-De ce ?
-Pai stau numai pentru tine o zi si nu are rost sa ma cazez.
-Mi se pare normal hai urca pe motor .
-Esti tare !imi zice.
-Stiu ca sunt .

***
Ajungem acasa si stam de povesti.
Ce pot sa zic despre Max este ca e un baiat serios caruia parintii iau murit de mici ,iar el a ajuns din gresala la ce face in ziua de azi ,nu e mandru dar acum e prea tarziu .A avut si o iubita care tatal meu i-a omorat-o de aceea a acceptat sa fie aici sa ma ajute .
-Chiar ti-a omorat-o pe Cristal?
-Da am vazut cum a inpuscat-o in cap si ia luat trupul cu el ,de ce nu stiu .Ii duc lipsa foarte mult ,crede-ma .
-Stiu cum e .....si inainte de a continua propozitia se aud cateva ciocanituri in usa .
Ma ridic sa vad cine e si cand deschid usa il vad pe ......V
-Ce dracu cauti aici ?
-Ma bucur sa te vad si eu ,pot sa intru ?
-Nu zi odata ce ai de zis si pleaca.
-Stii ca ti-am zis odata ceva de o provocare .
-Pe bune ai venit de la mama dracului pentru o scarba de provocare .
-Sunny ,prin provocarea aia ma refeream la alegerile pe care le vei face . Daca faci asta o sa regreti .
-Stiu ce trebuie sa fac ,nu imi ti tu predica.
-Sunny nu sunt eu in masura sa te judec dar imi e ca apoi o sa te palesti si mai rau facand asta .Vezi ca s-ar putea sa pierzi anumite persoane pentru totdeauna si care probabil nu se vor mai intoarce ,ai grija la decizi ca apoi urmeaza consecinte.
-Suga te-a trimis?
-Da si el ,dar am venit sa iti spun ce aveam de spus ,Suga mi-a zis sa se te gasesc si sa îi spun unde esti .
-V te rog nu îi spune.
-Nu iti face griji ,nu o sa îi spun acum ,vreau sa te las sa iti duci planul la sfarsit si apoi daca te mai intorci îi voi spune .Norocul sa fie cu tine Sunny.
-Mersi.

Cam plicti acesta capitol ,urmatorul e plin de actiune ,sper ca si asta a fost cat de cat ok va puuup bye 🤗🤗

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum