Capitolul 13

1K 54 4
                                    

-Fratele tau a o fost impuscat aproape de zona inimi, momentan e in coma si nu stiu daca sunt sanse sa îsi revina prea curand sau daca se va mai trezi vrodata .Astea au fost cuvintele lui ,am crezut ca cerul imi pica in cap chiar daca il uram pe Jackson intr-o oarecare masura nu as fi vrut sa moara.Larmile mi se formeaza in jurul ochiului si simt ca dintr-un moment in altul o sa explodez ca o bomba atomica sau ca o cisterna de apa sparta.Dar ceva sau mai bine zis cineva ma ia pe nepregatite si acela e Yoongi ,ma imbratiseaza strans si imi sopteste .
-O sa fie totul bine draga mea ,ai sa vezi .
Cuvintele lui imi mai ridica cat de cat moralul.
-Doctore cand poate sa fie externata ,zice mama.
-Pai haideti sa semnati niste acte si e libera ,urmati-ma .Acestia parasesc camera iar eu ramna cu baietii.(p.s. sper ca in capitolul trecut sa nu fi inteles ca Jun e fratele lui Sunny,cineva mi-a spus ca a avut o neintelegere legat de asta )
-Hai spune tot ,zice Jungkook
-Inainte prezentati-va si voi , cap patrat .Deci fiecare s-a prezentata ,am incercat sa le retin numele,nu erau grele.
-Deci, zice Jin cred.
-Bine am sa va spun povestea mea chiar daca mie greu dar o voi face.Si asa le-am istorisit ,mica mea sau mare mea drama.
-CE pu*a mea de tata e asta sare Junkook , Jimin, Yoongi si Tae in acelasi timp,frate au facut un sincron perfect cred ca neuroni lor sunt legati uni de alti ,in fine.

Mama intre timp isi face aparitia in camera ,imi spune sa ma pregatesc ca pot sa plec dar Yoongi o chia-ma pana la usa.Cred ca stiu ce vrea sa îi zica .
-Baieti ,le fac semn spre usa dar aceastia se uita ca matele la calendar sau ca viteii la poarta noua .
-Ce ,ai patit ceva la mana imi zice Jhope
-Pe mata ,iesiti afara sa ma schimb doar nu vreti sa stati sa va uitati la mine ca la un specimen descoperit recent .
-Bine bine si toti ies .
Eu ma schimb si ma duc langa patul fratelui meu care se afla in aceasi camera cu mine .
-Imi pare rau Jackson dar iti promit ca o sa-l gasesc si o sa ma razbun pe el ,iti jur .Dupa aceasta promisiune care o sa o duc pana la capat ies din salon.
- Mami hai sa mergem acasa .
-Draga mea o sa iti petreci timpul azi cu baieti si apoi imi face cu ochiul ,cred ca Yoongi i-a spus ceva
-Ok suna bine .

****
Eram la studio la baieti ,îi priveam cum se antreneaza si cum isi dau silinta .Mi-au spus ca o sa aiba un concert ,ce sa zic bravo lor .
Candva asta era dorinta mea sa ajung un idol dar asta a disparut odata cu zambetul meu ,pacat m-am ofilit ca o floare ,sper ca sa imi revin.
Pierduta in amintiri si handuri nu aud cum Jungkook ma striga.

Perspectiva Jungkook
O vad cu gandul in alta parte , a trait multe si eu ma gandesc ca in prima zi m-am luat de ea .
-Sunny ,hai cu mine undeva,îi zic cu un zambet dulce pe fata.
-Unde ?zice Suga(Yoongi) inainte ei .
-Ce e treaba ta ,nu îi fac nimic vreau doar sa îi zic ceva .
-Bine Jungkook haide ,zice ea.
Ajungem pe acoperis soarele apunea era un peisaj de nedescris

Ajungem pe acoperis soarele apunea era un peisaj de nedescris

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Amandoi ne asezam jos si rup tacerea.
-Sunny ,vreu sa imi cer scuze ca in prima zi m-am luat de tine si pentru tot ce ti-am facut .
-Pe bune ,stii ce urasc cel mai mult la o persoana care imi afla povestea ,ca imi ofera mila  o urasc nu vreau sa se uite la mine cineva cu mila.
-Scuze nu am vrut sa spun asta eu...
-Am inteles ce vroiai sa imi spui stai linistit imi zice ea cu o expresie ganditoare .

Ma uit la ea si incep sa ma apropi de ea cat mai mult dar ea se da mai inspate pana pic pe ea si .......

Wow inca unul surprinzator nu stiu ,sper hehe .
Azi a fost prima zi de scoala ,la mine a fost super plictisitoare sa vedem maine cum va fii Fuck am fizica .
Va puup dulce si bafta la invatat eu am nevoie byeee 😂😂😂🤗

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum