Capitolul 30 wow

684 39 0
                                    

Era ......si inainte de a-mi spune persoana ma trezesc dintr-o data zgaltaita de cineva acela era Jungkook ,mai bine zis camila de Jungkook.
-Sunny esti bine ?
-De ce pu*a mea m-ai sculat ?
-In primul rand nu ai de cate ori sa iti zic si in al doilea rand urlai.
-Unde e Yoongi ?
-El a mai ramas pentru ceva la reletitie ca si baietii doar eu am venit.
-Bravo tie vrei sa iti dau si un premiu pentru asta sau ce.
Dar acesta nu mai zice numic si isi uneste buzele cu ale mele lasandu-se usor pe mine.Eu ma dezlipesc din sarut si îi zic
-Dă-te jos nu te vreau pricepe.Dar inainte de a zice ceva pe usa intra Jimin si ma vede cu lacrimi in ochi.
-Ooo Jungkook
-Jimin vrei sa ma ajuti ?
-Sa o facem in trei ? Eu auzind asta ma zbat din stransoare lui Jungkook dar fara reusita .
-Pai ai vrea sa te las numai pe tine ?intreaba Jungkook putin amuzat.
-Nu am avut atatea ocazi deci cam da .
-Matahala imputita satula pana in gata de pi*da ce esti cum iti permiti .
-E na ,oricum tu pentru Suga nu esti nimic ,esti doar o copila majora in care se descarca.
-Nu e adevarat .
-E nu ,ai sa te convingi pe pielea ta sau as putea sa iti spun ca el acum are pe alt cineva .
-Esti un mincinos iesiti amandoi afara.
-Bine ,zice Jungkook las-o Jimin ca o sa se convinga singur ,o sa vina la tine alergand ca sa i-o tragi.
-Ai dreptate ! Si acestia ies inchizand usa ,eu tipand si aruncand cu lampa in usa .

Perspectiva Yoongi
Ies pe usa de unde avem concert si ma gandesc sa merg pe jos pana la hotel .
***
Merg linistit pana cand cineva apare in fata mea ,era o persoana imbracata in negru ,dau sa ma intorc dar o alta persoana tot in negru mi se arata in fata .Acestia ma trantesc la pamant si ma baga intr-o duba .

***
Mergeam cam de o jumatate de ora cand de odata masina se opreste si ma scot din ea ducandu-ma intr-o cladire de pe o strada pe care nu o cunosc.

Acolo ma pun pe un scaun,eu de frica si de curiozitate chiar nu doresc sa ma ridic .Se aud niste pasi iar persoana  respectiva era tatal lui Sunny .Stiam cum arata deoarece mi-a aratat o poza cu el nu se schimbase de loc.
-Suga presupun?
-Da
-Nu esti curios cine sunt eu ?
-Stiu cine esti tu si chiar nu stiu ce ai putea sa vrei de la mine
-Pai in primul rand vreau sa te desparti de ea iar in al doilea rand asa îi provoc suferinta.
-Stii ce nu imi e clar in toata porcaria asta ?
-Ce ?
-De ce îi faci asta ?
-E simplu cand am avut de ajutorul ei pentru a strange suma aia ,nu mi la oferit si am indurat multe chiar foarte multe pentru a da suma inapoi.
-Dar nu e vina ei ca tu ai imprumutat suma aia asa mare .
-Ba cam e ,e ceva ce nu stii tu de Sunnu ,e ca ea a avut probleme cu creierul ,nu mai stiu sigur ce ce dar cred ca era ceva ca la un stres foarte mare sau daca are o rabufnire foarte nervoasa iar putea pocni o vena ce  stiu e ca pentru a nu muri a trebuit sa îi facem o operatie destul de costisitoare .
-Dar era copilul tau , era normal sa o ajuti .
-Ei uite ca pe asta nu o stii ,nu sunt tatal ei.
-Ce ....

Inca unul si e capitolul 30 nu imi vine sa cred ca am ajuns la numarul asta ,chiar va multumesc mult pentru sustinere .Nu mai sunt multe capitole si termin prima mea carte dar o sa mai fac alta chiar si mai interesant ce nu stiu daca sa o fac tot cu BTS sau nu DATI-VA CU PAREREA asa ca sa se vada .O sa mai postez inca un capitol mai tarziu .

Gaseste-ti calea (FINALIZATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum