Uniosłam zaspane powieki... zbudził mnie jakiś huk. Wstałam z łóżka i zaczęłam się rozglądać po pokoju. Wszystko na swoim miejscu... komoda, zegar, ściana, Tom w rogu pokoju, lampa... nic ciekawego... chwila... Tom w rogu pokoju?! Mój wzrok z powrotem powrócił na chłopaka.
Ma się z czego tłumaczyć...
- Yhym... Tom, skarbie ty moje... mam takie tyciuśkie pytanko... CO TY DO CHOLERY ROBISZ W MOIM POKOJU O... - Spojrzałam na zegarek. - 3:38? Tak... 3:38... - Spojrzałam znacząco na chłopaka a on podrapał się w kark zakłopotany.
- Ym... no bo...
- No bo?
- Nie muszę ci się tłumaczyć! - Krzykną rozdrażniony i już kierował się w stronę drzwi ale zagrodziłam mu drogę.
- Musisz. Jesteś w moim pokoju... w środku nocy. Nie ja w twoim. - Tom się lekko zaczerwienił. Westchnęłam ciężko i nie słuchając już jego wyjaśnień położyłam się do łóżka.
Myślałam że pójdzie do swojego pokoju ale nie, oczywiście musiał położyć się obok mnie...
- C co ty... - Nie dokończyłam bo się do mnie przytulił. Zrobiłam się momentalnie czerwona.
- M miałem koszmar... - Powiedział po czym jeszcze bardziej się we mnie wtulił. J jest uroczy...
Time skip...
Znowu ktoś mnie budzi... nogi z dupy powyrywam! Tym razem czyjeś śmiechy... chwila... śmiech? Tak...
Nie chętnie otworzyłam oczy a nade mną stali Matt i Edd.
- Z czego rechoczecie idioci? - Warknęłam a oni wybuchli jeszcze większym śmiechem. O co im chodzi? Edd wyją telefon i zrobił mi zdjęcie. Co do?!
- Na pamiątkę! - Krzykną a Matt się zaśmiał.
- Nogi wam z dupy powyrywam! - Warknęłam wściekła i chciałam już wstać skopać im te zady ale coś mi nie pozwoliło. Spojrzałam w bok i natychmiast spaliłam buraka. Obok mnie leżał Tom... na dodatek mnie obejmował... to już wiem z czego się śmiali ci idioci.
- Co jest? - Mrukną Tom.
- Ooooo... Edd czy oni nie są uroooczyyy? - Tom na słowa Matta oprzytomniał. Natychmiast mnie puścił i wstał. Chłopaki zbladli.
- Coś ty powiedział? Ja.Nie.Jestem.Słodki. - Wysyczał Tom. Edd oraz Matt natychmiast opuścili mój pokój. Wzrok czarno okiego teraz skierował się w moją stronę. Podszedł do mnie po czym pocałował w czoło. Zarumieniłam się.
- T Tom... - Chłopak odsuną się ode mnie.
- Idziemy zjeść coś na mieście? Nie chcę słuchać jak ci idioci będą się z nas naśmiewać... - Zapytał czarno oki a ja się uśmiechnęłam.
- J jasne...
***********************************************
No tu kolejny rozdział ^^
Mam nadzieję że się spodobał <3
Przepraszam za wszelakie błędy oraz dziękuję za tyle wyświetleń, gwiazdek i z całego serducha <3 dziękuję za komentarze ^^
Do następnych części <3
~ Nikolciaczek
CZYTASZ
Nie zostawiaj mnie [ Tom x Reader ] Eddsworld
Hayran KurguChcesz zacząć nowe życie więc wprowadzasz się do swojego kuzyna.. Edda. Czy na pewno wszyscy cię zaakceptują? przekonaj się... Opowiadanie jest typu Tom x Reader z Eddsworld... mam nadzieje że się spodoba ^^ jak chodzi o wiek to ty masz 18 lat Edd i...