capitolul 1

229 6 4
                                    

Laba de Frunza POV
Era dimineata.Soarele rasarise.Il vad pe Vifor Inghetat mancand un soarece. Merg sa iau un iepure.Ma asez si incep sa mananc. Dupa ce termin de mancat Vifor Inghetat vine la mine.
Vifor Inghetat:Hai la antrenament. Vreau sa mai exersezi tehnicile de lupta.
Laba de Frunza:Da,Vifor Inghetat.
Vifor Inghetat merge spre iesirea din tabara. Eu il urmez.Ajungem la valceaua pentru antrenamente.
Vifor Inghetat:Ataca-ma!
Eu dau din cap si ma prefac ca vreau sa il atac din spate.Apoi sar si il pun la pamant. Il zgari incet pe burta.El ma da jos cu labele din fata.
Vifor Inghetat:Foarte bine,Laba de Frunza!
Laba de Frunza:Multumesc.
Apoi continuam antrenamentul facand cateva pauze.
Blana de Paianjen POV
Ma trezesc si merg spre luminis.Ii chem pe Talpi de Taciune,Laba Curcubeica,Blana de Nisip si Inima Rece.
Blana de Paianjen:Vreau sa conduceti o patrula.Patrulati granitele si sa reimprospatati mirosurile.
Ei dau din cap si ies din tabara.O vad pe Briza de Vara vorbind cu Gheara de Zambila.
Blana de Paianjen:Gheara de Zambila,Briza de Vara mergeti sa vanati.Clanul are nevoie de prada.
Ele dau din cap si merg sa vaneze. Eu ma asez in fata vizuinii razboinicilor si ma uit la celelalte pisici care sunt linistite.Doi pui, unul negru cu ochi albastri si celalalt bej cu ochi portocalii se rostogolesc prin praf. Ei sunt Pui Intunecat si Pui de Soare. Patrula se intoarce.O vad pe Laba Curcubeica intrand in tabara cu ceilalti razboinici. Nu stiu de ce,dar mereu m-a fermecat pisica asta.
Stea Fierbinte POV
Clanul are nevoie de mai multi razboinici. Astazi o sa o numesc pe Laba Curcubeica razboinica.
Ies din vizuina mea si ma indrept spre Piatra Focului (e ca Piatra Mare doar ca se numeste Piatra Focului).Sar pe Piatra si Blana de Paianjen vine langa mine.
Stea Fierbinte:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si prinda singure hrana sa se aseze sub Piatra Focului pentru o intalnire de clan!
Dupa ce zic asta toate pisicile vin grabite spre Piatra.Astept sa se stranga toti si apoi incep sa vorbesc.
Stea Fierbinte:Astazi un ucenic va deveni razboinic.Laba Curcubeica vino.
Laba Curcubeica sare pe Piatra Mare,langa mine.
Stea Fierbinte:Imi chem strabunii razboinici sa-si atinteasca privirea asupraacestui ucenic.S-a pregatit din greu pentru a va intelege nobilul si umilul cod.Laba Curcubeica,de acum vei fi Blana Curcubeica.Clanul Stelelor iti cinsteste curajul si hotararea,iar noi te primim ca razboinic al Clanului Focului!
Toate pisicile din Clanul Focului:Blana Curcubeica!Blana Curcubeica!
Stea Fierbinte:Doi pui vor deveni ucenici. Pui de Soare,Pui Intunecat veniti aici.
Cei doi pui se privesc cu entuziasm si se catara pe Piatra Focului.
Stea Fierbinte:Pui de Soare,Pui Intunecat fagaduiti sa respectati codul razboinicilor si sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii voastre?
Pui de Soare:Fagaduiesc.
Pui Intunecat:Fagaduiesc.
Stea Fierbinte:Atunci va dau numele de ucenici.Pui de Soare vei fi Laba de Soare iar mentorul tau va fi Pana de Vultur.Pui Intunecat vei fi Laba Intunecata iar mentorul tau va fi Inima Rece.
Inima Rece si Pana de Vultur merg la ucenicii sai.Isi ating nasurile.
Toate pisicile din Clanul Focului:Laba de Soare!Laba Intunecata!
Stea Fierbinte:Adunarea s-a incheiat!
Dupa ce spun asta pisicile incep sa se imprastie si eu ma indrept spre vizuina mea.Vad o veverita pusa acolo.Ma asez si incep sa mananc.
Blana Curcubeica POV
Nu imi vine sa cred ca am fost facuta razboinica!Sunt asa fericita.Ma spal in fata vizuinii razboinicilor si il vad pe Blana de Paianjen venind spre mine.
Blana de Paianjen:Blana Curcubeica... trebuie sa iti spun ceva.Vino cu mine.
Blana Curcubeica:Bine.
El merge intr-un tufis iar eu il urmez.
Blana de Paianjen:Blana Curcubeica eu mereu te-am placut.Inca de cand ai devenit ucenica am fost atras de tine.
Ochii mei se facura mari.
Blana de Paianjen:Ai vrea sa fii perechea mea?
Eu nu stiu ce sa spun.Nu am cuvinte. Merg la el si imi ating nasul de al lui.El intelege ca asta a fost un da si imi zambeste.
Mergem spre vizuina razboinicilor iar cozile noastre fac o inimioara.Celelalte pisici se uita la mine invidioase fiindca toate ar fi vrut sa fie perechea lui Blana de Paianjen. Ne asezam pe muschi si eu ma ghemuiesc langa el.El incepe sa ma linga iar eu adorm. A fost cea mai uimitoare zi din viata mea!

Hei!Asta a fost proimul capitol si sper ca v-a placut.Stiu ca ati asteptat mult pentru acest capitol.Va pup!Urmatorul capitol va fi postat azi sau maine.Pa pa!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum