capitolul 24

31 3 0
                                    

Inima Stelara POV
Astazi cele doua ucenice ale mele,Laba de Papadie si Laba de Coacaza isi vor primi numele de pisici-vraci.Cred ca sunt pregatite.
Inima Stelara:Haideti sa pornim spre Iazul Lunii.
Laba de Papadie/Laba de Coacaza:Bine, Inima Stelara.
Am pornit pe la amiaza caci noi ajungeam repede la Iazul Lunii,fiind dincolo de teritoriul clanului nostru.Luna isi facea aparitia pe cer cand noi am coborat inspre Iazul Lunii.Ne-am asezat in fata iazului si eu m-am uitat catre cele doua ucenice ale mele,zambind.
Inima Stelara:Sunteti gata sa devenit pisici-vraci.Laba de Papadie tu vei fi Blana de Papadie.
Ma ridic si imi ating nasul cu cel al lui Blana de Papadie. Apoi ma intorc catre Laba de Coacaza.
Inima Stelara:Laba de Coacaza tu vei fi Floare de Coacaza.
Imi ating nasul si de al ei,iar cele doua pisici se uita fericite la mine.In jurul nostru, stramosii nostri se uita la noi zambitori. Sunt batran si cred ca o sa mor in curand, dar macar o sa mor stiind ca clanul meu are doua pisici-vraci care sa il ajute.

Chip de Ceata POV
Am aflat ca o sa am pui.Stiu ca nu imi plac puii dar macar o sa ma ajute si Ciob de Sticla cu ei.Imi aleg un pitigoi si ma asez. Ii jumulesc penele si incep sa mananc. Dupa ce termin de mancat intru in vizuina reginelor. Ma ghemuiesc si adorm.

Fata Fierbinte POV
Puii mei au 6 luni. Astazi o sa fie facuti ucenici.Le ling blana si le-o fac lucioasa. Aud strigatul lui Stea de Paianjen,semn ca incepe adunarea.
Fata Fierbinte:Haideti!Incepe adunarea!
Puii mei fug inspre Piatra Focului fericiti iar eu torc amuzata.
Stea de Paianjen:Astazi o ucenica va deveni razboinica.Laba Cremoasa vei fi Nor Cremos.Si patru pui vor deveni ucenici.Pui de Visina,Pui Moale,Pui Marin,Pui Dulce, promiteti sa respectati codul razboinicilor si sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii voastre?
Pui moale:Promit.
Pui Marin:Promit.
Pui Dulce:Promit.
Pui de Visina:Promit.
Stea de Paianjen:Atunci va dau numele de ucenici.Pui Moale vei fi Laba Moale iar mentorul tau va fi Inima de Pin.Pui Dulce vei fi Laba Dulce iar mentora ta va fi Coada Patata.Pui de Visina vei fi Laba de Visina iar mentorul tau voi fi eu.Pui Marin vei fi Laba Marina iar mentora ta va fi Blana Neagra.
Pisicile din Clanul Focului:Nor Cremos! Laba Moale!Laba Dulce!Laba de Visina! Laba Marina!
Sunt asa de mandra de puii mei!

Heyyy little kittens! Sper ca v-a placut capitolul! Va pup si ne vedem in cap. urmator! Bye-bye! 🙋🙋

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum