capitolul 9

38 3 1
                                    

Briza de Vara POV
Astazi cred ca o sa nasc.Mananc linistita un iepure.Dupa ce termin de mancat incep sa ma spal.Ma ia o durere de burta si ma ghemuiesc la pamant.Pana de Vultur,care statea langa mine in caz ca urma sa nasc, s-a ridicat in picioare si mi-a dat frunze de zmeura.Eu le-am inghitit repede si apoi am inceput sa imping incet.Dupa cateva minute,un pui albastru cu ochi albastru deschis a iesit.Eu i-am multumit lui Pana de Vultur din cap,iar el s-a dus inapoi in vizuina lui.Eu am inceput sa imi spal puiul. Apoi a venit si Talpi de Taciune.Cand m-a vazut cu puiul langa mine,a venit repede la mine.
Talpi de Taciune:Awww ce dragalas e!I-ai dat deja un nume?
Briza de Vara:Inca nu.Dar ma gandeam la... Pui de Argint,Pui Stralucitor,Pui de Pana, Pui de Stea si Pui Albastru?Care ti se pare ca i se potriveste.
Talpi de Taciune:Eu zic...Pui de Stea.
Briza de Vara:Bine.El va fi Pui de Stea. Micutul meu Pui de Stea.
Ii zambesc puiului meu care sforaie incet.
Talpi de Taciune:Eu te las.Pe mai tarziu!
Briza de Vara:Da.Paa!
Talpi de Taciune:Paa!
Pui Auriu POV
Azi eu si surorile mele vom deveni ucenici. Avem 6 luni.
Stea Fierbinte:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinde singure prada sa se adune sub Piatra Focului!Avem o intalnire de clan!
Dupa ce zice asta,eu,Pui de Noapte si Pui Negru alergam spre Piatra Focului,cu mama noastra,Blana de Lamaie in spate. Ne cataram pe Piatra langa Stea Fierbinte.
Stea Fierbinte:Acesti pui au 6 luni si sunt pregatiti sa devina ucenici.Pui de Noapte, Pui Auriu,Pui Negru fagaduiti sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii voastre?
Pui Auriu:Fagaduiesc.
Pui de Noapte:Fagaduiesc.
Pui Negru:Fagaduiesc.
Stea Fierbinte:Atunci,prin puterea de la Clanul Stelelor,va dau numele de ucenici. Pui Negru,vei fi Laba Neagra iar mentorul tau va fi Blana de Paianjen.Pui Auriu,te vei numi Laba Aurie iar mentora ta va fi Blana de Nisip.Pui de Noapte,te vei numi Laba de Noapte iar mentorul tau va fi Talpi de Taciune.
Pisicile din Clanul Focului:Laba Aurie!Laba Neagra!Laba de Noapte!
Wow sunt asa fericita!Am devenit ucenica! Merg cu surorile mele in vizuina ucenicilor si il vedem pe Laba Intunecata mancand un soarece intr-un colt.Cand il vad ma fac rosie si el lafel.
Laba Intunecata:Buna!Eu sunt Laba Intunecata.
Laba de Noapte:Eu sunt Laba de Noapte.
Laba Aurie:eu sunt Laba Aurie.
Laba Neagra:Eu sunt Laba Neagra.
Dupa ce ne prezentam vorbim.De fiecare data cand Laba Intunecata vorbea cu mine eu ma balbaiam si ma faceam rosie la fata, iar surorile mele chicoteau.Cred ca si-au dat seama ca il plac si de fiecare data cand chicoteau,le dadeam un ghiont in umar.
Seara,Laba Intunecata a venit la mine cu un iepure.
Laba Intunecata:Buna,Laba Aurie!Vrei sa impartim acest iepure?
Laba Aurie:Si-sigur!
Laba Intunecata se aseaza langa mine si impartim iepurele.Dupa aceea eu adorm iar Laba Intunecat se ghemuieste si adoarme langa mine.

Heyyy!Scuze ca a durat mult sa public acest capitol dar nu prea am timp cu temele si scoala si am avut multe teste si nu prea am putut sta pe telefon.Dar acum am resuit sa fac acest capitol si sper sa va placa.
O sa incerc sa fac urmatorul capitol cat mai curand.Pwp!Bye-bye 😘😘

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum