Nor Cremos POV
Ma spal in fata vizuinii razboinicilor. Apoi il vad pe Inima de Piatra venin inspre mine si imi intorc privirea inspre el.
Inima de Piatra:Nor Cremos as vrea sa iti zic ceva.
Nor Cremos:Bine.Ce este?
Inima de Piatra:Pai...eu...
Nor Cremos:Tu ce?
Inima de Piatra:Eu...te plac!
In momentul acela rosesc.
Nor Cremos:Si eu te plac!
Inima de Piatra:Ai vrea sa fi perechea mea?
Nor Cremos:Da!
Imi lipesc blana de blana lui cenusie ochii mei stralucind.
Apoi aud strigatul lui Stea de Paianjen. Oare ce s-a mai intamplat acum? Merg cu Inima de Piatra spre Piatra Focului,el mergand spre locul secundului,iar eu ramanand cu celelalte pisici.
Stea de Paianjen:Astazi trei ucenici vor deveni razboinici.Laba de Coral,Laba de Matase,Laba Colorata pasiti in fata. Laba de Coral vei fi Coada de Coral.Laba de Matase vei fi Blana de Matase.Laba Colorata vei fi Floare colorata.
Pisicile din Clanul Focului:Coada de Coral! Blana de Matase!Floare Colorata!Blana de Veverita POV
Un pisoi sta langa burtica mea.E gri cu dungi negre si ochi albastri. Il voi numi Pui argintiu!Ii ling blana puiului meu.Il iubesc mult!Pui Maroniu POV
Sunt super fericita! Astazi eu si fratii mei vom deveni ucenici! Aud strigatul lui stea Argintie.Trebuie sa mergem. Eu si fratii mei alergam afara din vizuina si mergem catre Piatra Apei.
Stea Argintie:Astazi trei pui vor deveni ucenici.Pui Maroniu,Pui de Rau,Pui Patat fagaduiti sa respectati codul razboinicilor si sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii?
Pui Patat:Fagaduiesc.
Pui maroniu:Fagaduiesc.
Pui de Rau:Fagaduiesc.
Stea Argintie:Atunci va dau numele de ucenici.Pui de Rau vei fi Laba de Rau iar mentorul tau va fi Dunga Cenusie.Pui Patat vei fi Laba Patata iar mentora ta va fi Inima Pufoasa.Pui Maroniu vei fi Laba Maronie iar mentora ta va fi Frunza de Afina.Si doi ucenici vor deveni razboinici.Laba Alba, Laba Gri pasiti in fata.Laba Alba te vei numi Spirit Alb.Laba Gri te vei numi Inima Gri.
Pisicile din Clanul Apei:Laba de Rau!Laba Maronie!Laba Patata!Inima Gri!Spirit Alb!Stea Argintie POV
Sunt batran.In cateva minute o sa merg spre Clanul Stelelor.Ies afara.
Stea Argintie:Blana de Panglica! Vino putin!
Apoi intru inapoi in vizuina mea.Dupa cateva secunde Blana de Panglica intra in vizuina mea.
Blana de Panglica:Da Stea Argintie!S-a intamplat ceva?
Stea Argintie:Nu.Vroiam doar sa te anunt ca sunt batran si ca imi voi pierde ultima viata. De acum tu vei fi lidera,Blana de Panglica. Am incredere in tine!
Apoi imi inchid ochii.Blana de Panglica POV
Stea Argintie a murit.Incep sa plang si imi afund capul in blana lui argintie.Era ca un frate pentru mine si acum a murit! Dupa putin timp imi sterg lacrimile si ies din vizuina lui Stea Argintie.Pardon,noua mea vizuina.Sar pe Piatra Apei si toate pisicile se uita la mine confuzi.Pisicile deja incep sa se adune deci numai trebuie sa dau anuntul obisnuit.Cand se strang toti,iau o gura mare de aer apoi incep.
Blana de Panglica:Din pacate,Stea Argintie a murit.M-a chemat la el in vizuina ca sa imi spuna ca de acum eu sunt lidera si apoi si-a dat suflarea.Maine dimineata voi merge la Iazul Lunii ca sa imi iau numele de lidera si cele 9 vieti daruite de la Clanul Stelelor.
Zic si vad pe fetele pisicilor ingrijorare si teama. Ma dau jos de pe Piatra Apei si merg in fosta vizuina a lui Stea Argintie.O sa imi lipseasca mult.
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
De TodoBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘