Laba de Afina POV (Clanul Apei)
In dimineata asta Inima Stelara ne-a zis ca a facut tot ce a putut,dar nu a putut sa o salveze pe Inima Topita.Sunt asa trista. E doar vina mea.Mentora mea si secundul clanului a murit din vina mea.
Stea Argintie:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinde singure hrana sa se adune sub Piatra Apei pentru o intalnire de clan!
Eu ma indrept trista catre Piatra.Dupa aceea toate pisicile vin langa mine si ma incurajeaza si imi zic ca nu eu am fost de vina.
Stea Argintie:Laba de Afina vino aici.
Eu ma urc pe Piatra langa lidera.
Stea Argintie:Acum ca Inima Topita a murit, Gheara de Noroi va fi noul tau mentor si iti va continua antrenamentul.Diseara,cand soarele va apune,voi anunta secundul.
Stea Argintie pleaca si eu merg la Gheara de Noroi.
Gheara de Noroi:Laba de Afina,numai fi trista.Stii ca noi nu te invinovatim pentru moartea lui Inima Topita.Tu doar ai facut exact ce as fi facut si eu:ti-ai ascultat mentora.
Laba de Afina:Stiu.Dar tot ma simt vinovata.E vina mea.
Gheara de Noroi:Ba nu e!Si termina sa te invinovatesti degeaba.
Laba de Afina:Toata lumea imi zice asta.Dar chiar daca stiu ca aveti dreptate,eu tot ma invinovatesc pentru moartea lui Inima Topita.
Gheara de Noroi:Ca sa nu te mai gandesti la asta,hai sa te invat o tehnica de lupta.
Laba de Afina:Bine.
Am mers in valcea si am inceput sa ma antrenez cu mentorul meu.
*la apusul soarelui*
Toate pisicile se aduna sub Piatra Apei ca sa afle cine va fi secundul.Stea Argintie iese din vizuina lui si sare pe Piatra Apei.
Stea Argintie:Spun aceste cuvinte inaintea lui Inima Topita ca sa imi accepte alegerea. Noul secund al Clanului Apei este...Blana de Panglica!
Blana de Panglica:Stea Argintie,chiar nu ma asteptam.Dar voi face tot posibilul sa ajut acest clan.Chiar daca va trebui sa mor ca sa imi protejez clanul.
Stea Argintie da din cap si se duce in vizuina lui.Apoi merg in vizuina ucenicilor si vorbesc cu sora mea despre ce ne-au invatat mentorii nostri.
Inima Rosie POV (Clanul Ghetii)
Puii mei Pui de Lapte,Pui Inghetat si Pui Galben au 6 luni.Ii trezesc incet si ei se uita somnorosi la mine.
Pui Inghetat:Mami ce se intampla?Unde mergem?
Inima Rosie:Vreau sa mergem la Stea Ghetoasa.Aveti 6 luni si sunteti gata sa deveniti ucenici,si vreau sa il intreb cand va fi ceremonia de numire.
Ei dau din cap si mergem spre vizuina lui Stea Ghetoasa.
Stea Ghetoasa:Buna Inima Rosie.S-a intamplat ceva?
Inima Rosie:Vroiam sa te intreb cand vor deveni puii mei ucenici.Au deja 6 luni.
Stea Ghetoasa:Ceremonia va fi acum.
Stea Ghetoasa merge spre Piatra Ghetii. Sare pe Piatra,iar Coada de Lemn se aseaza pe locul secundului.Puii mei se uita timizi si nu au curajul sa se duca la Piatra.Eu ii imping usor cu laba.
Inima Rosie:Haideti.Doar veti deveni ucenici,nu e ca si cum va ataca o vulpe.
Chicotesc.Puii mei se duc incet si se catara pe Piatra.Eu merg si ma asez in fata Pietrei. Ma uit mandra la ei.
Stea Ghetoasa:Astazi,Pui de Lapte,Pui Inghetat si Pui Galben vor deveni ucenici. Pui de Lapte,Pui Inghetat,Pui Galben, promiteti sa ascultati regulile codului nostru si sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii voastre?
Pui de Lapte:Promit.
Pui Inghetat:Promit.
Pui Galben:Promit.
Stea Ghetoasa:Atunci,prin puterile oferite de Clanul Stelelor,va dau numele de ucenici.Pui de Lapte,te vei numi Laba de Lapte,iar mentorul tau voi fi eu.Pui Inghetat,te vei numi Laba Inghetata,iar mentorul tau va fi Gheara de Copac.Pui Galben,te vei numi Laba Galbena,iar mentora ta va fi Inima Stralucitoare.
Pisicile din Clanul Ghetii:Laba de Lapte! Laba Inghetata!Laba Galbena!Laba de Lapte!Laba Inghetata!Laba Galbena!
Sunt asa de mandra de puii mei.
Coada de Lemn POV
Maine vom merge la Piatra Lunii.Luna sta pe cer.Stelutele din Blana Argintie lumineaza padurea.Tabara e linistita,numai eu sunt treaza.Imi place sa vad luna cum straluceste pe cer alaturi de stelute. Simt miros de pisici din Clanul Focului.Dintr-o data sar din tufis.
Coada de Lemn:TREZITI-VA!CLANUL FOCULUI NE ATACA! TREZITI-VA!
Apoi toate pisicile din Clanul Ghetii tasnesc din vizuini.Incepe lupta.Stea Fierbinte sare pe Stea Ghetoasa.Incerc sa ajung la el ca sa il ajut dar un motan negru ma opreste.Ma musca de picior.Urla de durere si il zgari pe fata.Motanul urla si imi da drumul.Il vad pe Stea Ghetoasa la pamant.Stea Fierbinte rade satisfacuta.Numai astept.Sar pe ea si o zgari pe ochi.Apoi o musc de burta.Ea urla de durere si se da cativa pasi in spate.
Stea Fierbinte:Retragerea Clanul Focului! Retragerea!
Eu marai spre pisicile din Clanul Focului care pleaca din teritoriul nostru.Apoi fug repede la Stea Ghetoasa.
Coada de Lemn:Stea Ghetoasa?Stea Ghetoasa esti bine?
Nu raspunde.Ma uit la el atent.Deschide ochii incet si ma priveste.
Stea Ghetoasa:Coada de Lemn...vei fi o lidera buna...doar ai incredere in instinctul tau...
Dupa ce zice asta inchide ochii.
Coada de Lemn:Stea Ghetoasa?Stea Ghetoasa raspunde!Stea Ghetoasa!
Incep sa plang si imi afund capul in blana fostului lider.Era ca un frate pentru mine. Si acum numai e aici.El mereu ma ajuta cand aveam nevoie de ceva si ma intelegea cand mi se intampla ceva rau sau vroiam sa stau singura.Pisica-vraci,Ciripit de Pitigoi,vine la mine impreuna cu Laba de Trandafir.
Ciripit de Pitigoi:Coada de Lemn,dupa cum stii,maine va trebui sa te duci la Piatra Lunii ca sa iti primesti numele de lider si cele noua vieti.
Coada de Lemn:Bine.Toata lumea la culcare.
Dupa ce zic asta pisicile se duc triste in vizuini.Eu merg spre vizuina secundului si ma asez.Nu pot sa cred ca Stea Ghetoasa a murit.Incep sa plang. Maine va fi o noua zi.Sper ca va fi mai buna decat ziua de astazi. Imi zic eu in gand si adorm.Hey my little kittens.Acest capitol are 1000 de cuvinte.Sper sa va placa.Love you bye!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘