capitolul 35

23 0 0
                                    

Stea de Lemn POV
Stea de Lemn:Astazi doi ucenici vor deveni razboinici.Laba Inghetata,Laba Galbena pasi in fata.
Cei doi motani pasira in fata entuziasmati.
Stea de Lemn:Laba Inghetata de acum vei fi Inima Inghetata.Laba Galbena de acum vei fi Coada Galbena.
Pisicile din Clanul Ghetii:Inima Inghetata! Coada galbena!

Laba Roscata POV
Am fugit repede spre tabara cu Inima Gri,  Lac de Mlastina,Floare de Macese si Blana de Veverita.Am intrat in vizuina lui Stea de Panglica.
Floare de Macese:Stea de Panglica trebuie sa iti spunem ceva!E urgent.
Lidera roscata vorbea cu secunda ei,Inima Inflorita.Cand ne vede se uita la noi.
Stea de Panglica:Ce s-a intamplat?
Blana de Veverita:Am vazut urme de lupi.
Lac de Mlastina:Laba Roscata a gasit urmele. Fara ea,nu am fi stiut niciodataca pe teritoriul nostru sunt lupi.
Lidera se uita la mine.
Stea de Panglica:Esti o ucenica foarte curajoasa si iti multumim foarte mult pentru ce ai facut.Clanul stelelor sa iti lumineze calea.
Eu imi plec capul respectuos.Dupa lidera continua:
Stea de Panglica:Trebuie sa spun clanului!
Fugi spre Piatra Apei cu Inima Inflorita langa ea.Pisicile deja incepeau sa se adune curioase.
Stea de Panglica:Pisici din Clanul Ghetii trebuie sa va spun ceva important.Astazi, patrula noastra a observat pe teritoriul nostru niste urme de lupi.Laba Roscata le-a gasit si a alertat restul patrulei si trebuie sa ii multumim pentru asta.
Toate privirile s-au indreptat inspre mine. Erau recunoscatoare.Eu m-am fastacit si m-am uitat in jos.
Stea de Panglica:Puii nu vor mai avea voie sa iasa din tabara.Ucenicii vor iesi afara din tabara impreuna cu 2 sau 3 razboinici iar patrulele vor spori.Trebuie sa ne pregatim in cazul unui eventual atac al lupilor!
Din multime se auzira strigate aprobatoare dar si unele speriate.Cel putin eu eram speriata.Gheara de Noroi se lipi de mine si imi zambi.
Gheara de Noroi:O sa fie bine.
Ma bag la pieptul lui cald si soptesc:
Laba Roscata:Sper.

Ello.Scz ca nu am mai scris la carte dar temele si scoala mi-au mancat mult timp liber.Plus ca acum merg si la antrenament de rugby si mda imi ocupa si asta timpul. De obicei ajung acasa pe la cinci si ma apuc de teme.Imi pare rau ca nu am mai scris dar nu am ce sa fac.Va pup pe toti si sper sa intelegeti! ;3;

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 04, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum