Blana de Paianjen POV
Seara eu si pisicile care mergeam la Adunare ne-am dus la Piatra Mare si am asteptat-o pe Stea Fierbinte.Dupa cateva minute a venit Stea Fierbinte si am pornit spre Trei Stejari (ca Patru Stejari,doar ca aici sunt doar trei clanuri).Cand am ajuns acolo am vazut ca Clanul Ghetii era deja acolo.Apoi a venit si Clanul Apei si a inceput adunarea.
*dupa Adunare*
(Mi-e lene sa descriu ce s-a intamplat la Adunare asa ca o sa scriu ce s-a intamplat dupa)
Am mers spre gramada cu prada.Mi-am luat un porumbel si am inceput sa mananc. Blana Curcubeica si-a luat si ea o veverita si s-a asezat langa mine.Blanile noastre ni se atingeau.Am terminat de mancat apoi am mers impreuna spre vizuina razboinicilor. Ne-am asezat intr-un colt si am adormit.
*dimineata*
Briza de Vara POV
M-am trezit in vizuina reginelor si m-am intins.L-am vazut pe Talpi de Taciune venind spre mine cu un soarece gras. Mi-a dat soarecele apoi s-a asezat langa mine si a inceput sa ma linga pe cap.
Talpi de Taciune:Neatza Briza de Vara.
Briza de Vara:Neatza Talpi de Taciune.
Casc incet.Imi ating nasul de al lui si ii zambesc apoi incep sa mananc.Dupa ce termin de mancat ma ia o direre de burta. Talpi de Taciune vede si se uita ingrijorat la mine.
Briza de Vara:Talpi de Taciune...o sa nasc!
Ochii lui Talpi de Taciune se fac mari si fuge in vizuina vraciului.Se intoarce cu Laba de Soare.Laba de Soare tinea in gura cateva frunze de zmeura.
Laba de Soare:Mananca astea.O sa iti faca bine.
Eu dau din cap si mananc frunzele de zmeura.Incepe sa nu ma mai doara asa rau burta si incep sa imping.Imping foarte tare si 3 puiuti ies.Laba de Soare incepe sa ii linga pe toti.Dupa cateva minute eu imi trag puii langa mine.Laba de Soare zambeste fericit ca a avut prima lui misiune si pleaca inapoi in vizuina vraciului.Talpi de Taciune vine langa mine.
Talpi de Taciune:Avem niste pui minunati!
Imi zambeste si eu ma uit la puii mei. Unul e negru cu alb si ochi rosii.Alta e alb ca laptele si are o laba roscata si ochi maronii. Iar ultimul e portocaliu cu pete negre ca de jaguar si ochi verzi.
Talpi de Taciune:Te-ai hotarat cum ii vei numi?
Briza de Vara:Da.El va fi Pui de Noapte. Arat inspre puiul negru cu ochi rosi.Ea va fi Pui de Frisca.Arat inspre cea cu blana alba si laba roscata si ochii maronii.Iar el va fi Pui de Jaguar.Zic si arat inspre puiul portocaliu cu pete negre si ochi verzi.
Puii se ingramadesc sa bea lapte si eu chicotesc amuzata.Ce dragalasi sunt! Zic in gandul meu.Imi iubesc puii si o sa ii prtejez orice s-ar intampla!Hey my little kittens!Asta a fost al treilea capitol.Scuze ca a durat mult sa il public dar nu prea am avut timp.Dar acum l-am facut si sper sa va placa.Bye-bye!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘