Laba de Soare POV
Dupa ceremonia de numire eu si mentorul meu Pana de Vultur am mers spre vizuina lui.
Laba de Soare:Ce o sa invatam azi?
Pana de Vultur:O sa te invat plantele si la ce sunt bune.*după o oră de invățat*
Laba de Soare:Fierea de soarece te ajuta sa scapi de capuse.
Pana de Vultur:Bun.Acum cu ce te ajuta mierea?Dar iarba matei?
Laba de Soare:Mierea te ajuta sa scapi de durerile in gat.Iar iarba matei se foloseste ca sa scapi de tusea verde care se poate transfora in tusea neagra.
Pana de Vultur:Bravo!Destul pentru astazi. Ne vedem maine.
Dupa ma indrept spre vizuina ucenicilor. Stau acolo si incep sa ma spal.Apoi mi se face somn.Ma ghemuiesc si adorm.
Briza de Vara POV
Ma doare burta.Ma ridic din culcusul meu din vizuina razboinicilor si ma indrept spre vizuina lui Pana de Vultur.Pana de Vultur ma vede.
Pana de Vultur:Buna Briza de Vara.Ce ai patit?
Briza de Vara:Ma cam doare burta.
Pana de Vultur da din cap si incepe sa ma examineze.Dupa cateva minute se uita la mine.
Pana de Vultur:Felicitari!O sa ai pui!
Eu raman socata.Sunt asa fericita.
Briza de Vara:Multumesc Pana de Vultur!
Zic si apoi merg spa il caut pe Talpi de Taciune.Va fi asa de bucuros cand va afla. Il vad si ma indrept spre el.Talpi de Taciune ma vede si vine la mine.
Talpi de Taciune:Buna Briza de Vara.Vad ca esti cam grabita.Ce s-a intamplat.
Briza de Vara:Ghici ce?O sa avem pui! Zic eu foarte entuziasmata.
Talpi de Taciune:O SA AVEM PUI?!YEEEEY! SUNT ASA FERICIT INCAT...
Numai apuca sa continue caci ii pun laba la gura.
Briza de Vara:Numai striga asa. O sa trezesti si batranii.
Chicotesc.
Briza de Vara:De acum voi sta in vizuina reginelor.
Talpi de Taciune:Bine.O sa iti aduc mancare in fiecare zi de 6 ori pe zi si o sa stau cu tine 24/24.Vreau sa te protejez.
Briza de Vara:Stiu dar daca vei sta numai cu mine nu vei mai putea sa ai grija de clan.Si trebuie sa ai grija si de clan nu doar de mine.Voi fi bine.Nu iti face griji.
Talpi de Taciune ma linge pe obraz insemn ca a inteles.Il ling pe nasuc si ii zambesc. Iau in gura un sturz si merg spre vizuina reginelor.Vad un culcus cu muschi moale intr-un colt intunecat din vizuina.Ma asez acolo si incep sa mananc.Casc si adorm obosita.
Stea Fierbinte POV
Maine e adunarea si trebuie sa ma hotarasc pe cine iau cu mine.Pe Blana de Paianjen sigur il iau.E secundul meu.Of o sa ma mai gandesc.Acum ma pot gandi doar ca imi e somn...
*dimineata*
Ma trezesc.Ma gandesc putin si apoi ies din vizuina.Toate pisicile sunt treze. Sar pe Piatra Soarelui.
Stea Fierbinte:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinde singura hrana sa se adune sub Piatra Soarelui!Avem o intrunire de clan!
Dupa aceea toate pisicile se aseaza sub Piatra Soarelui.Blana de Paianjen se aseaza langa mine.
Stea Fierbinte:Dupa cum bine stiti,in seara asta va fi adunarea.M-am gandit si m-am hotarat pe cine voi lua la Adunare.Cei care vor veni cu mine sunt:Laba Intunecata, Laba de Soare,Pana de Vultur,Inima Rece, Talpi de Taciune,Blana de Paianjen,Blana Curcubeica si Gheara de Zambila.Voi ceilalti veti ramane sa paziti tabara.
Pisicile dau din cap si cobor de pe Piatra. Ma indrept spre vizuina mea.Mda,stiu capitol scurt dar na.Mi-a fost lene sa il fac mai lung.Love you my little kittens. Capitolul urmator o sa il postez maine si promit ca va fi mai lung.Bye bye my little kittens!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘