capitolul 18

27 3 5
                                    

Stea Fierbinte POV
Ma cam doare burta. Termin sa ma spal si dupa merg la Pana de Vultur sa vad ce am. Dupa cateva minute,termin si pornesc spre vizuina lui Pana de Vultur.Pe drum spre vizuina mi se face rau si merg dupa un tufis si vomit.Apoi intru in vizuina lui Pana de Vultur rapid.
Pana de Vultur:Buna Stea Fierbinte.
S-a intamplat ceva?
Stea Fierbinte:Da.Ma cam doare burta si vomit.
Pana de Vultur:Hmm...Am o intuitie dar nu stiu sigur.
Pana de Vultur ma priveste ingrijorat si dupa incepe sa ma examineze.Dupa cateva minute se uita la mine cu o fata trista.
Pana de Vultur:Exact ce credeam.Stea Fierbinte...
Stea Fierbinte:Ce este? E ceva geav?!
Pana de Vultur:Pai...Esti gestanta.
Stea Fierbinte:Pai imi plac puii si nu vreau sa renunt la ei.Daca sa raman cu puii mei si sa ii pastrez inseamna sa renunt sa fiu lidera clanului,atunci accept.
Pana de Vultur:Esti sigura de asta?
Stea Fierbinte:Da.Sunt foarte sigura.
Pana de Vultur:Bine atunci.Va trebui sa il anunti pe Blana de Paianjen ca va fi noul lider.
Stea Fierbinte:In regula.
Ies din vizuina lui Pana de Vultur si il caut pe Blana de Paianjen.Il vad vorbind cu Blana Curcubeica.Cand ajung la el,isi intoarce privirea spre mine.
Blana de Paianjen:Buna Stea Fierbinte.
Stea Fierbinte:Buna Blana de Paianjen. Trebuie sa vorbim.
Blana de Paianjen da din cap. Mergem intr-un loc mai retras.Respir inca o data apoi incep.
Stea Fierbinte:Blana de Paianjen,sunt gestanta. Am decis sa renunt sa fiu lidera de dragul puilor mei.Deci de acum tu vei fi liderul.Sper ca am facut alegerea buna cand te-am ales pe tine sa imi fi secund.
Cand termin de vorbit,Blana de Paianjen se uita la mine socat,dar si intelegator.
Blana de Paianjen:Inteleg,Stea Fierbinte. Si acum ce vei face? Vei fi regina?
Stea Fierbinte:Da.Ma voi numi Fata Fierbinte,pentru ca a fost numele meu vechi.
Blana de Paianjen:Bine.Maine voi merge sa imi iau cele 9 vieti si numele de lider.
Dau din cap si merg spre vizuina reginelor. Ma asez pe niste muschi si ma spal.Blana Curcubeica si Blana de Frunza se uite confuze la mine.
Blana de Frunza:Ce faci Stea Fierbinte?Nu trebuia sa fii in vizuina ta? De obicei nu stai in vizuina reginelor.
Fata Fierbinte:Numai sunt Stea Fierbinte. Acum sunt Fata Fierbinte.
Se uita socate la mine.Incep sa ma spal linstita.
Stea Argintie POV
Am de gand sa merg la Piatra Lunii maine dimineata.Sar pe Piatra Mare ca sa anunt cine va veni cu mine.Pisicile se aduna curioase.
Stea Argintie:Maine voi merge la Piatra Lunii.As vrea ca Blana Inzapezita,Gheara de Noroi,Blana Stelara,Laba de Inger si Laba de Cacao sa vina cu mine.Si doi pui vor deveni ucenici.Pui Alb promiti ca vei respecta codul razboinicilor si vei aparea acest clan chiar si cu pretul vietii tale?
Pui Alb:Da.
Stea Argintie:Atunci te vei numi Laba Alba iar mentora ta va fi Floare de Macese. Pui Gri promiti ca vei respecta codul razboinicilor si vei apara acest clan chiar si cu pretul vietii tale?
Pui Gri:Promit.
Stea Argintie:Atunci te vei numi Laba Gri iar mentorul tau va fi Coada de Gheata.
Pisicile din Clanul Apei:Laba Alba!Laba Gri!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum