capitolul 4

74 3 8
                                    

Blana de Nisip POV
M-am trezit si m-am intins.Apoi am iesit din vizuina razboinicilor si m-am indreptat spre gramada cu prada.Mi-am ales un iepure, m-am asezat si am inceput sa mananc.Dupa ce am terminat am inceput sa ma spal. Apoi l-am vazut pe Blana de Paianjen venind spre mine.
Blana de Paianjen:Blana de Nisip condu o patrula.Daca vrei ai putea vana si pentru clan in timpul patrulei.
Blana de Nisip:Da,Blana de Paianjen.
Ma ridic si ii vad pe Laba Intunecata si Laba de Frunza vorbind.Le fac semn sa vina spre mine.
Blana de Nisip:Laba Intunecata,Laba de Frunza,voi veti merge cu mine in patrula. Asteptati in fata Pietrei Focului.Merg sa mai adun razboinici.
Ei dau afirmativ din cap si se duc la Piatra Focului.Pornesc spre vizuina razboinicilor. Acolo vad toti razboinicii mai putin pe Blana de Paianjen.Le fac semn lui Inima Rece,Talpi de Taciune si Coada Patata sa vina spre mine.Ei vin spre mine si se uita confuzi la mine.
Blana de Nisip:Blana de Paianjen m-a rugat sa conduc o patrula.Laba Intunecata si Laba de Frunza ne asteapta in fata Pietrei Focului.
Ei dau din cap si ma urmeaza.Ajungem in fata Pietrei Focului si Laba de Frunza si Laba Intunecata se duc la final.Apoi mergem in patrula.Patrulam pe langa granitele cu Clanul Apei.Nimic neobisnuit. Apoi patrulam pe langa granitele cu Clanul Ghetii.Niciun miros de pisica."Hmmm...ce ciudat e!Nu e niciun miros de pisica iar padurea e prea linistita." Imi zic eu in gand. Ne oprim si mergem la vanatoare.Fiecare a prins catre 2 iepuri sau 2 veverite sau 2 soareci.Ne intoarcem in tabara si fiecare se duce la treburile lui.
Stea Fierbinte POV
Astazi ma gandesc ca Laba de Frunza sa devina razboinica.Are deja 12 luni si dupa parerea mea merita sa fie numita razboinica.Ma indrept spre Piatra Focului. Sar pe Piatra iar Blana de Paianjen se aseaza pe locul secundului.
Stea Fierbinte:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinde singure prada sa se aseze sub Piatra Focului!Avem o intrunire de clan!
Dupa ce zic asta toate pisicile incep sa vina din vizuini.Cand se aseaza toate incep sa vorbesc.
Stea Fierbinte:Laba de Frunza,vino in fata.
Laba de Frunza se catara incet pe Piatra si se aseaza langa mine.
Stea Fierbinte:Spun aceste cuvinte in fata stramosilor razboinici.Acest ucenic s-a pregatit din greu pentru a intelege si invata regulile nobilului vostru cod si acum vi-l increditez ca razboinic.Laba de Frunza de acum incolo te vei numi Blana de Frunza. Clanul Stelelor iti cinsteste curajul si indemanarea,iar noi te primim razboinic cu drepturi depline al Clanului Focului!
Pisicile din Clanul Focului:Blana de Frunza! Blana de Frunza!Blana de Frunza!

Hey my little kittens!Stiu ca nu am mai postat de 2-3 zile dar nici nu prea am avut idei si acum am zis sa ma revansez.Sper ca v-a placut acest capitol.Love you my little kittens!Bye-bye!❤❤❤

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum