Laba de Zapada POV
Stea de Lemn face o adunare de clan. Merg in fata Pietrei Ghetii.
Stea de Lemn:Astazi trei ucenici vor deveni razboinici.Laba de Zapada,Laba Verde, Laba de Miere,pasiti in fata.
Ma uit cu entuziasm la prietenii mei si apoi pasim in fata.
Stea de Lemn:Laba de Zapada vei fi Nor de Zapada.Laba Verde vei fi Coada Verde. Laba de Miere vei fi Umbra de Miere.
Pisicile din Clanul Ghetii:Nor de Zapada! Coada Verde! Umbra de Miere!Coada de Zapada POV
Eram cu sora mea,Gheara de Zambila,la vanatoare. Am mers pe langa Pietrele Serpilor. Am prins un iepure.Sincer nu stiu cum a putut supravietui acolo,dar ma rog. Gheara de Zambila vede un pui de vulpe. Maraie inspre ea iar puiul fuge.Gheara de Zambila o ia la goana dupa pui.
Coada de Zapada:Gheara de Zambila! Stai!
Nu se opreste. Puiul o ia pe langa lac. Pentru ca a plouat,e putin noroi. Gheara de Zambila aluneca si cade in lac.
Gheara de Zambila:Ajutor! Ma inec!
Coada de Zapada:Vin acum,surioara!
Sar fara sa ma gandesc in apa. O apuc de ceafa pe sora mea si o arunc pe mal. Curentul e prea puternic si ma duc la fund. Ultimul lucru pe care il vad e Gheara de Zambila uitandu-se ingrozita cum sunt inghitita de apa.Gheara de Zambila POV
Ma uit disperata in jur dupa Coada de Zapada.Dupa cateva minute,vad corpul ei plutind aproape de mal. Ma bag in apa si o iau de ceafa. O trag pe mal si ma uit speriata la ea. Avea ochii gri si numai respira.
Gheara de Zambila:Surioara mea...nu...
Incep sa plang si imi afund capul blana ei alba.Stau acolo cateva minute apoi o iau de ceafa incet si pornesc spre tabara. Cand ajung in tabara toti se uita la mine curiosi.
Stea de Paianjen:Gheara de Zambila! Ce s-a intamplat?
Ochii lui verzi albastrui ma fixau asteptand un raspuns.
Gheara de Zambila:Eu si Coada de Zapada vanam pe langa Pietrele Serpilor. Am vazut un pui de vulpe si am incercat sa il prind. Am trecut pe langa lac si fiind concentrata pe vulpe nu am vazut noroiul de langa mal si am alunecat in apa. Coada de Zapada a sarit dupa mine sa ma salveze. A reusit dar...
Fac o pauza si o lacrima mi se scurge pe obraz.
Gheara de Zambila:Nu a reusit sa se salveze si ea.
Stea de Paianjen da aprobator din cap.
Stea de Paianjen:Imi pare rau pentru Coada de Zapada. A fost o razboinica excelenta si o pisica loiala. Dar acum vaneaza impreuna cu Clanul Stelelor.
Dau din cap trista si merg in vizuina razboinicilor.Stea de Paianjen va trebui sa aleaga un nou secund la Apus.Stea de Paianjen POV
La Apus ies din vizuina mea si sar pe Piatra Mare. Numai trebuie sa dau anuntul caci pisicile deja incep sa se stranga. Astept sa vina toate si apoi incep.
Stea de Paianjen:Spun aceste cuvinte in fata corpului lui Coada de Zapada ca sa imi accepte alegerea. Noul secund al Clanului Focului va fi Inima de Piatra.
Motanul cenusiu se uita la Stea de Paianjen calm si da din cap. Ochii lui portocalii ca focul stralucesc in lumina apusului.
Stea de Paianjen:Si cum mentora lui Laba de Soim era Coada de Zapada,Inima de Stea va fi noul lui mentor.Heyy my little kittens! Un nou capitol e aici! Sper ca va placut! Va pup! Byee!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘