Laba de Zapada POV
Mancam linistita un soarece in fata vizuinii ucenicilor,cand ii vad pe Laba Mare si Laba Verde venind spre mine.
Laba de Zapada:Buna Laba Mare!Buna Laba Verde!
Laba Mare:Hei Laba de Zapada!
Laba Verde:Heii!
Laba Mare se aseaza langa mine si imi zambeste.Apoi il vad pe Laba Verde maraind inspre Laba Mare.Apoi cei doi motani incep sa maraie cu blana infoiata. Laba Verde il scuipa pe Laba Mare si se iau la bataie.Eu sar sa ii opresc,dar ma trezesc cu o gheara infipta in obraz. Urlu de durere si cad la pamant. Il vad pe Laba Verde uitandu-se urat la Laba Mare care avea laba plina de sange.Merg incet pana la Laba Verde si Laba Mare si ma uit cu o privire urata la cei doi.
Laba de Zapada:Multumesc pentru rana asta baieti. Si multumesc ca am incercat sa va despart si am fost ranita. A si apropo, in numele Clanului Stelelor de ce naiba v-ati luat la bataie?!
Cei doi raman tacuti si se uita in pamant.
Laba de Zapada:Numai conteaza.
Ma mai uit odata la motani si apoi o iau la goana.In spate ii aud pe Laba Mare si Laba Verde strigandu-ma dar nu ma intorc. Alerg in continuare pana dau de locul meu secret:o pestera subterana cu un lac cu apa limpede in care sunt pestisori de aur si cateva cristale stralucitoare.Ma asez pe malul apei si oftez. Stau acolo cateva ore sa ma linistesc,apoi pornesc spre tabara incet.Laba de Cacao POV
Ma antrenam impreuna cu Blana de Panglica in padure.Apoi facem o pauza. Eu ma asez in fund si imi spal blana plina de pamant.
Blana de Panglica:Laba de Cacao ai progresat foarte mult.Tine-o tot asa si in curand vei fi o razboinica nemaipomenita!
Laba de Cacao:Multumesc!
Zambesc fericita.Sunt asa norocoasa pentru ca Blana de Panglica e cea mai buna mentora din lume! Imi place foarte mult sa ma antrenez cu ea.Cred ca va fi o lidera buna.Dupa alte cateva ore de antrenament mergem spre tabara. Intram in tunelul de muschi si ferigi inalte si intram in tabara. Merg direct inspre gramada cu prada. Imi aleg un iepure gras si apoi merg la prietenele mele,Laba de Inger si Laba de Inghetata.
Laba de Cacao:Hei fetelor! Ce mai faceti?
Laba de Inger:Bine.Tu?
Laba de Cacao:Bine.
Laba de Inghetata:Fetelor trebuie sa va spun ceva!
Laba de Cacao:Ce este?
Laba de Inghetata:Diseara o sa devin razboinica!
Laba de Cacao si Laba de Inger:Felicitari!
Laba de Inghetata:Mersi!
*dupa cateva ore*
Stea Argintie:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinde singure hrana sa se adune sub Piatra Apei pentru o adunare de clan!
Anuntul lui Stea Argintie se facu auzit peste toata tabara. Eu si prietenele mele fugim afara din vizuina ucenicilor si ne asezam langa Piatra.Dupa ce pisicile s-au adunat, Stea Argintie a inceput.
Stea Argintie:Astazi un ucenic va deveni razboinic.Laba de Inghetata,paseste in fata.
Laba de Inghetata se catara pe Piatra si pot sa imi dau seama ca e foarte entuziasmata.
Stea Argintie:Imi chem strabunii razboinici sa-si atinteasca privirea asupra acestui ucenic.S-a antrenat din greu pentru a intelege si respecta regulile nobilului vostru cod si vi-l incredintez ca razboinic.Laba de Inghetata,vei fi Ochi de Inghetata.Clanul Stelelor iti cinsteste istetimea si curajul,iar noi te primim ca un razboinic deplin al Clanului Apei!
Pisicile din Clanul Apei:Ochi de Inghetata! Ochi de Inghetata!Heyy my little kittens,un nou capitol e aici! Sper sa va placa! Pwp! ;3;
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘