capitolul 8

49 3 4
                                    

Coada de Lemn POV (Clanul Ghetii)
M-am trezit in zori.Astazi voi merge la Piatra Lunii ca sa imi primesc numele de lider si cele noua vieti daruite de Clanul Stelelor. Merg spre vizuina lui Ciripit de Pitigoi.Il vad pe Ciripit de Pitigoi tusind,iar Laba de Trandafir sta langa el ingrijorata.
Coada de Lemn:Ciripit de Pitigoi?Esti gata sa mergem la Piatra Lunii?
Ciripit de Pitigoi:Nu pot sa vin la Piatra Lunii.Sunt prea bolnav.Laba de Trandafir va veni cu tine.
Coada de Lemn:Bine.Laba de Trandafir,vino.
Ies din vizuina lui Ciripit de Pitigoi cu Laba de Trandafir in urma mea.Ies din tabara si ne indrepram spre Piatra Lunii.Intram pe teritoriul Clanului Focului.Simt miros de pisici din Clanul Focului dar raman calma. Apoi 3 pisici sar din tufisuri.
Gheara de Zambila:Ce cautati pe teritoriul Clanului Focului?
Blana de Paianjen:Da.Ziceti ce cautati aici. Acum!
Coada de Lemn:Aseara dupa lupta voastra cu noi,Stea Ghetoasa a murit.Eu si Laba de Trandafir mergem la Piatra Lunii ca sa imi iau numele de lider si cele noua vieti.
Blana de Paianjen:Bine.
Dupa ce pisicile din Clanul Focului pleaca, ne continuam drumul spre Piatra Lunii. Pe la Apus iesim din teritoriul celor din Clanul Apei.Alergam repede catre intrare si intram.
Mergem incet pe cararea mica si ne lipim blanile de perete.Cand ajungem,lumina lunii care se reflecta in piatra,era orbitoare. Mi-am inchis ochii pentru cateva secunde. Apoi mi-am deschis ochii la loc si m-am indreptat spre Piatra.Laba de Trandafir s-a asezat intr-un colt si a inceput sa se spele linistita.M-am asezat langa Piatra.Mi-am lipit botul de Piatra si imediat am adormit.
Pisicile din Clanul Stelelor ma asteptau deja.Ii vad pe Stea Ghetoasa,Rau Umflat, Laba Roz,Inima Serpuitoare,Blana Neagra, Floare Sclipitoare,Ciripit de Vrabie,Inima de Tigru si Pete de Leopard venind in fata mea.
Stea Ghetoasa:Bun venit,Coada de Lemn. Razboinicul si secundul meu loial,iti daruiesc iubirea.
Simt furnicaturi in blana.O vad pe Laba Roz venind langa mine.
Laba Roz:Eu iti daruiesc puterea.
Dupa ce imi atinge blana cu laba simt ca sunt cel mai puternic.
Pete de Leopard:Eu iti daruiesc rezistenta.
Floare Sclipitoare:Eu iti daruiesc desteptaciunea.
Blana Neagra:Eu iti daruiesc loialitatea.
Ciripit de Vrabie:Eu iti daruiesc sanatatea.
Inima Serpuitoare:Eu iti daruiesc bunatatea.
Inima de Tigru:Eu iti daruiesc generozitatea.
Rau Umflat:Iar eu iti daruiesc camuflarea.
Dupa ce primesc cele 9 vieti,pisicile imi zambesc.
Pisicile din Clanul Stelelor:Stea de Lemn! Stea de Lemn!Stea de Lemn!
Apoi imaginea se incetoseaza.
Ma trezesc cu botul lipit de Piatra Lunii.Ma ridic si ma intind.Ma uit la Laba de Trandafir care se ridicase.
Laba de Trandafir:Trebuie sa mergem acasa.La apus vei anunta noul secund.
Stea de Lemn:Bine.Hai sa mergem inapoi in tabara.
Pisica roscata da din cap si ne indreptam spre iesire.Trecem de carare si iesim afara. Stomacul imi chioraie.
Laba de Trandafir:Daca iti e foame te poti duce sa vanezi.O sa imi vanez si eu ceva.
Dau din cap si merg sa vanez.Simt miros de iepure.Ma pun in pozitie de vanatoare si ma indrept spre miros.Vad iepurele si ma opresc.Imi tin respiratia si sar.Prind iepurele si il omor.Ma intorc la Laba de Trandafir care manca un porumbel.Ma asez langa ea si incep sa mananc din iepure. Dupa ce terminam de mancat mergem inapoi spre tabara Clanului Ghetii.Ajungem la pranz in tabara.Merg direct in vizuina liderului.Imi iau un soarece si iau o gura mare din el.Apoi incep sa ma gandesc cine va fi noul secund.Ma mai gandesc putin si mi-am ales secunudul.Cred ca mai e timp pana la Apus.O sa dorm putin.
                             *La apus*
Ma trezesc exact la apus.Fug repede din vizuina mea si sar pe Piatra.Cand ma vad, pisicile se aduna curioase sa afle cine imi va fi secund.
Stea de Lemn:Am stat putin sa ma gandesc si am ales.Noul meu secund va fi Inima de Bufnita!
Inima de Bufnita se uita mirata spre mine. Pun pariu ca nu se astepta la asta.
Inima de Bufnita:Chiar nu ma asteptam la asta deloc.Dar voi face orice ca sa protejez Clanul Ghetii.Chiar daca va trebui sa mor pentru asta.
Stea de Lemn:Bine.Adunarea s-a incheiat.
Zic si sar de pe Piatra.Merg direct spre vizuina mea.Sunt asa de obosita.Inchid ochii si adorm.

Heyyy!Sper ca va place acest capitol.Stiu,a durat mai mult sa il fac dar nu prea am avut timp pentru ca scoala,temele si mda.Si o sa incerc sa fac capitole de fiecare data cand am timp.Bye-byee kittens!Love you!❤❤

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum