capitolul 31

29 2 0
                                    

Laba de Intuneric POV
Astazi eu cu fratele si prietena mea,Laba de Lumina si Laba Inghetata vom fi evaluati de mentorii nostri Urma de Lapte,Gheara de Copac si Blana de Feriga.Suntem atat de nerabdatori! Ajungem in Valea Nisipoasa si vedem ca mentorii nostri erau deja acolo si ne asteptau.
Gheara de Copac:Bun,ati ajuns.Acum va vom evalua.Laba de Inghetata tu o vei lua pe langa granita cu Clanul Focului.
Urma de Lapte:Laba de Lumina tu o vei lua pe la rau.Poate vei gasi ceva pe acolo.
Blana de Feriga:Laba de Intuneric tu vei merge inspre teritoriul Doua-Picioare.
Dam toti trei din cap si pornim inspre locurile alese de mentorii nostri.Strig in urma un "Noroc!" catre fratele si prietena mea si ma indrept spre teritoriul Doua-Picioare.Sar pe o buturuga si ma uit in jur. Adulmec aerul si simt miros de Doua-Picioare.Cativa sunt in apropriere.Simt cum blana de pe gat mi se infoaie si incep sa marai.Aud un Doua-Picioare venind spre mine si ma intorc maraind.Doua-Picioare tinea in labe un bat argintiu cu capat negru. Ma reped inspre el dar inainte sa il zgarii sau sa ii fac ceva arunca batul inspre mine si ma zgarie pe spate.Sangele incepe sa curga siroaie.Incep sa alerg spre tabara cu ultimele puteri.Cand intru in tabara toata lumea se uita alarmata la mine.
Inima de Bufnita:Laba de Intuneric ce s-a intamplat?
Laba de Intuneric:Doua-picioare...bat argintiu cu capat negru...zgariat spatele meu...
Zic cu ultimele puteri apoi cad intr-un abis negru.

Laba Dulce POV
Eram la vanatoare cu fratele si surorile mele Laba Moale,Laba Marina si Laba de Visina.Mentorii nostri ne-au spus ca daca vom trece evaluarea de maine,vom deveni razboinici.Eu,surorile si fratele meu numai avem rabrare pana maine!
                      *ziua urmatoare*
Eu cu fratele si surorile mele stam in Valea Nisipoasa asteptandu-ne mentorii.Dupa cateva minute,Inima de Pin,Stea de Paianjen,Blana Neagra si Coada Patata apar.Dupa ce ne spun pe unde trebuie sa vanam,le dau un noroc silentios din cap fratelui si surorilor mele si apoi o iau pe lang granita cu Clanul Apei.Granita e marcata de catre un rau.Langa rau sunt cativa bolovani.Pe bolovani,il vad pe Blana Infocata.Era un motan de culoarea focului cu ochi frumosi de jar.
Laba Dulce:Buna Blana Infocata.Ce faci pe teritoriul Clanului Focului?
Blana Infocata:Cautam pe cineva.Si din fericire am dadut peste ea.
Rosesc puternic.
Laba Dulce:Adica eu?
Blana Infocata sare de pe bolovan si vine langa mine.
Blana Infocata:Mdap.
Dau din cap incet apoi simt miros de soarece.Ma apropri incet apoi sar pe el si il ucid.Il iau in gura si ma intorc la Blana Infocata.
Laba Dulce:Va trebui sa plec.Pa Blana Infocata.
Blana Infocata:Pa Laba Dulce.
Dupa motanul de culoarea focului traverseaza raul si eu ma indrept spre Valea Nisipoasa cu soarecele in gura.Intru in Vale si vad ca toti sunt acolo inafara de Laba de Visina si Stea de Paianjen.
Laba Dulce:Unde-i Laba de Visina.
Coada Patata:Laba de Visina a fost atacata de o vulpe si ranita grav si Stea de Paianjen a luat-o si a dus-o in tabara.Oricum te-ai descurcat grozav Laba Dulce!Tu,Laba Marina si Laba Moale veti deveni razboinici diseara.
Laba Marina:Si Laba de Visina?
Blana Neagra:Ea va mai da odata evaluarea cand se va face mai bine.
Eu ma uit la fratele si sora mea cu priviri ingrijorate.Apoi plecand inapoi spre tabara.
Cand intram in tabara,Laba de Visina era in mijlocul luminisului,iar Raza de Soare si Laba de Zmeura o ajutau.Cand ne vede, Stea de Paianjen vine spre noi.
Stea de Paianjen:O sa fac o Adunare.
Apoi sare pe Piatra Focului si da anuntul obisnuit.Toate pisicile se strang inafara de Laba de Visina,Raza de Soare si Laba de Zmeura.
Stea de Paianjen:Astazi trei ucenici vor deveni razboinici.Laba Marina,Laba Dulce, Laba Moale pasiti in fata.Astazi veti deveni razboinici.Laba Dulce vei fi Aripa Dulce. Laba Moale vei fi Blana Moale.Laba Marina vei fi Briza Marina.
Pisicile din Clanul Focului:Blana Moale! Aripa Dulce!Briza Marina!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum