capitolul 33

15 5 0
                                    

Pui Argintiu POV
Astazi voi deveni ucenic!Sunt asa de fericit. O aud pe Stea de Panglica strigand anuntul obisnuit semn ca Adunarea o sa inceapa. O iau la fuga spre Piatra Apei cu mami chicotind in urma mea.Vad ca toate pisicile s-au strans acolo.
Stea de Panglica:Ne-am adunat astazi aici pentru a face un pui ucenic.De acum in colo pana isi va castiga numele de razboinic acest ucenic se va numi Laba Argintie.
Dupa lidera scana pisicile adunate.
Stea de Panglica:Aripa de Noapte,esti pregatita sa ai un ucenic.De acum Laba Argintie va fi ucenicul tau.
Aripa de Noapte sare langa mine si ne atingem nasurile.
Pisicile din Clanul Apei:Laba Argintie! Laba Argintie!

Inima Dulce POV
Imi ling puii nou-nascuti.Gheara de Tigru sta langa mine si se uita la puii nostri torcand din cand in cand iar Blana de Papadie imi examineaza puii sa vada daca sunt sanatosi.Floare de Coacaza este la cules de plante.
Blana de Papadie:Puii sunt sanatosi si puternici!
Eu dau din cap aprobator si Blana de Papadie merge inapoi in vizuina ei. Gheara de Tigru se uita la pui apoi isi intoarce privirea catre mine.
Gheara de Tigru:Cum ii vom numi?
Inima Dulce:Pai hai sa ne gandim.
Ma uit catre cele doua pisicute si catre pisoiasul de langa mine.
Gheara de Tigru:Ce zici de Pui Albastru pentru pisoi?
Eu dau din cap si ma uit la pisoi.Pisoiul cu numele de Pui Albastru avea blana gri-albastruie cu ochi galbeni. Langa el erau doua pisicute,adica surorile lui:una roscata cu varful cozii,pe piept si la urechi alb,cu negru la picioare si urechi si cu ochi albastri si una alba cu pete negre si ochi albastri.
Inima Dulce:Ce zici pentru pisicute sa fie Pui de Vulpe...
Arat catre cea care semana cu o vulpe.
Inima Dulce:Si pe cealalta...hm....
Gheara de Tigru:Ce zici de Pui Pufos? Ca pana la urma are blana pufoasa.
Eu dau din cap si trag puii mai aproape de mine si perechea mea.
Inima Dulce:Pui Albastru,Pui de Vulpe si Pui Pufos.
Cand le spuneam numele ii lingeam pe fiecare pe cap si zambeam.

Aripa Dulce POV
Am continuat sa ma intalnesc cu Blana Infocata.Intalnirea era mereu la rau. Il vad pe Blana Infocata si fug inspre el.Ma asez langa el si el toarce.Au trecut 2 luni de cand ne-am intalnit si acum suntem perechi. Stiu ca facem parte din clanuri diferite dar asta nu conteaza pentru noi.
Aripa Dulce:Stii ca te iubesc cel mai mult pe lume!
Blana Infocata:Si eu la fel.
Aripa Dulce:O sa avem pui sa stii.Si ma gandesc ca ar fi mai bine sa iti dau tie puii pentru ca altfel daca Clanul meu o sa afle s-ar putea sa omoare puii si dupa sa ma exileze!
Blana Infocata ramase unpic socat apoi se uita la mine.
Blana Infocata:Bine draga.O sa iau eu puii. Dar noi o sa continuam sa ne vedem da?
Dau din cap.
Aud o ramurica rupandu-se in spatele meu. Ma intorc rapid si il vad pe Briza Marina uitandu-se socat la mine.
Briza Marina:Aripa Dulce?!Cine e el? Ai cumva pereche in afara clanului?
Aripa Dulce:Briza Marina,fratioare,iti pot explica!Doar te rog nu ii spune mamei sau lui Stea de Paianjen.
Briza Marina:Bine.Nu ii voi spune.Dar doar pentru ca esti sora mea.
Aripa Dulce:Oh mersi mult! Hai sa mergem in tabara.
Fratele meu da din cap si fuge catre tabara. Eu ma aproprii de Blana Infocata si il ling pe obraz si ii soptesc:
Aripa Dulce:Ne vedem maine la apus tot aici.
Si dupa o iau la goana dupa Briza Marina

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum