capitolul 19

27 3 8
                                    

Stea de Paianjen POV
Stea de Paianjen:Astazi un pui va fi facut ucenic iar trei ucenici vor fi razboinici. Cremoasa promiti sa respecti codul razboinicilor si sa aperi acesti clan chiar si cu pretul vietii tale?
Cremoasa:Promit.
Stea de Paianjen:Atunci vei fi Laba Cremoasa iar mentora ta va fi Blana de Lamaie.Laba de Jaguar,Laba Sclipitoare, Laba de Stea fagaduiti sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii voastre?
Laba de Jaguar:Promit.
Laba Sclipitoare:Promit.
Laba de Stea:Promit.
Stea de Paianjen:Atunci va voi da numele de razboinici.Laba de Jaguar vei fi Pata de Jaguar.Laba Sclipitoare vei fi Blana Sclipitoare.Laba de Stea vei fi Inima de Stea.
Pisicile din Clanul Focului:Laba Cremoasa! Pata de Jaguar!Blana Sclipitoare! Inima de Stea!

Raza de Soare POV
Pana de Vultur a murit. Si e vina unor vulpi proaste! Acum sunt pisica-vraci.Nu sunt atat de batran ca sa imi iau un ucenic,dar totusi.O sa imi iau un ucenic cand va veni timpul si atunci cand voi avea ucenic,il voi lua pe cel care voi crede ca e bun.

Gheara de Zambila POV
Am aflat ca o sa am pui! Sunt asa de fericita! Fug la Inima de Pin.
Gheara de Zambila:Inima de Pin! Nu pot sa cred! O sa avem pui!
Inima de Pin nu zice nimic,inca socat dar dupa ma linge pe cap cu afectiune. Imi chioraie stomacul.
Gheara de Zambila:Vi sa mancam? Mi-e foame.
Inima de Pin:Sigur.
Mergem la gramada cu prada. Eu imi iau un iepure,iar Inima de Pin un pitigoi si incepem sa mancam. Dupa ce mancam eu merg in vizuina reginelor.

Fata Fierbinte POV
4 pui adorabili stau langa burtica mea. Dap, sunt puii mei.Sunt 3 pisicute si un motanel. Cred ca trebuie sa le dau nume. Vad un motanel gri-albastrui cu ochi rosii ca sangele. Pe el il voi numi Pui Marin. Pe o pisicuta roscata cu pete albe si ochi verzi o voi numi Pui de Visina.O pisicuta maronie cu ochi albastri o voi numi Pui Moale. Iar pe ultima pisicuta care are blana bej cu ochi verzi pal o voi numi Pui Dulce. Imi iubesc puii mult!

Stea de Lemn POV
Sar pe Piatra Ghetii.Pisicile se aduna.
Stea de Lemn:Azi trei ucenici vor deveni razboinici.Laba Mare,Laba de Aur,Laba de Lapte pasiti in fata.
Cei trei vin in fata mea entuziasmati.
Stea de Lemn:Laba Mare te vei numi Vis Mare.Laba de Aur te vei numi Gheara de Aur.Laba de Lapte te vei numi Urma de Lapte.
Pisicile din Clanul Ghetii:Vis Mare!Gheara de Aur!Urma de Lapte!

Splendoarea Stelelor POV
Pisicile vagaboande ne atacau! O pisica maronie sari pe mine si ma puse la pamant.Eu ii dau cu picioarele din spate in burta si o dau jos.Apoi sar pe ea si o zgari pe burta.O vad pe Stea Argintie la pamant cu un motan deasupra.O,nu! Mai are o viata! Fug sa o ajut.Trantesc motanul de un copac apoi marai inspre el. La cateva cozi de vulpe distanta,prietena mea cea mai buna si secunda clanului,Blana de Panglica, sta moarta.Fug inspre ea si incep sa plang.Era singura pisica din clan care ma intelegea si acum numai e.Pisicile vagaboande au fugit.Stea Argintie sare pe Piatra Apei.Pisicile se strang.
Stea Argintie:Secundul clanului va fi Splendoarea Stelelor,pentru ca a luptat vitejeste si nu i-a pasat de ea insasi,ia pasat decat de clanul ei.
Splendoarea Stelelor:Multumesc,Stea Argintie.Promit ca o sa fac orice pentru acest clan,si sunt onorata sa fiu secunda.
Stea Argintie:Si doi ucenici au luptat vitejeste.Laba de Cacao,Laba de Inger veti fi numiti razboinici.Laba de Cacao vei fi Suflet de Cacao.Laba de Inger vei fi Aripa de Inger.
Pisicile din Clanul Apei:Splendoarea Stelelor!Suflet de Cacao!Aripa de Inger!

Inima Aurie POV
Doi puiuti stau langa burta mea.Puiutii mei nou-nascuti.Pe pisicuta roscata cu ochi verzi o voi numi Pui Roscat,iar pe pisicuta alba cu pete gri si ochi albastri o voi numi Pui de Diamant.Imi iubesc atat de  mult puii!

Scuze,capitol sec dar nu prea am avut idei. Totusi,sper ca va placut.Bye-bye!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum