Stea de Paianjen POV
Stea de Paianjen:Astazi trei pui vor deveni ucenici.Pui Colorat,Pui de Matase,Pui de Coral pasiti in fata.Promiteti sa respectati codul razboinicilor si sa aparati acest clan chiar si cu pretul vietii voastre?
Pui Colorat:Promit.
Pui de Matase:Promit.
Pui de Coral:Promit.
Stea de Paianjen:Atunci va dau numele de ucenici.Pui de Coral vei fi Laba de Coral iar mentora ta va fi Blana de Nisip.Pui Colorat vei fi Laba Colorata iar mentorul tau va fi Pata de Jaguar.Pui de Matase vei fi Laba de Matase iar mentorul tau va fi Talpi de Taciune. Si doi ucenici vor deveni razboinici. Laba de Soim,Laba de Furtuna va dau numele de razboinici.Laba de Soim vei fi Ochi de Șoim.Laba de Furtuna vei fi Furtună de Foc.
Pisicile din Clanul Focului:Laba de Coral! Laba Colorata!Laba de Matase!Ochi de Șoim! Furtună de Foc!Inima Stralucitoare POV
Doi pui stau lipiti de burtica mea.Unul e roscat cu pete galbene si ochi maronii,iar cealalta e alba cu pete negre si ochi albastri. Pe motanel il voi numi Pui Sangeros,iar pe pisicuta o voi numi Pui de Barza. Imi iubesc puii tare mult!Floare Aurie POV
Pisicile vagaboande ne ataca tabara. Un motan alb cu ochi rosii se uita la mine si maraie.
White:Aurio ma mai tii minte?
Floare Aurie:White?!
In acel moment raman nemiscata.
Flashback
Un motan alb cu ochii rosii maraie inspre mine.Mama sare in fata mea si ma apara. Eu ma ascund intr-un tufis si ma uit speriata.
Blana de Musetel:Lasa-mi puiul in pace, White! maraie mama.
White:Ca de nu...ce?
Mama maraie si sare pe White.White o musca de gat pe mama si ii face o rana adanca pe burta. Apoi pleaca satisfacut. Eu ies din tufis si alerg la mama.
Pui Auriu:Mama!
Nu raspunde.Mama ei alba odata,acum era rosie,plina de sange,iar ochii ei odata galbeni si plini de viata,acum erau cenusii. Ma voi razbuna pe White chiar daca va fi ultimul lucru pe care il voi face!
End Flashback
White sare pe mine si ma tintuie la pamant. Eu ii dau cu picioarele in burta si il izbesc de Piatra Apei.Il tintui la pamant si marai inspre el,ochii mei verzi lucind de furie.
Floare Aurie:A fost o greseala sa te pui cu mama mea si cu mine!
Apoi il musc de gat.El se zbate incercand sa scape.Nu ii dau drumul,coltii mei infipdu-se in gatul lui.Dupa cateva momente,nu se mai misca.Pisicile se opresc din lupta vazand ca White a murit.
Spark:White a murit! Retragerea! striga un motan portocaliu cu ochi silver.
Ma simt intr-un fel bine ca White a murit. Mi-am atins scopul de a razbuna moartea mamei mele.Ma uit in jur si vad ca Blana de Panglica a murit. Era sora mea! Fug inspre pisica visinie moarta.Incep sa plang trista. Apoi Stea Argintie se urca pe Piatra Apei si striga anuntul obisnuit.Noi ne strangem curiosi.
Stea Argintie:Astazi o ucenica a luptat vitejeste in lupta si si-a aratat loialitatea pentru acest clan.Laba de Mlastina paseste in fata.
Pisica maronie paseste in fata,emotionata.
Stea Argintie:Vei fi Gheara de Mlastina. Clanul Stelelor iti cinsteste vitejia si loialitatea,iar noi te primim ca razboinica deplina a Clanului Apei!
Pisicile din Clanul Apei:Gheara de Mlastina! Gheara de Mlastina! Gheara de Mlastina!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘