capitolul 32

30 3 0
                                    

Blana Neagra POV
Pata de Jaguar:Blana Neagra ai vrea sa fi perechea mea?
Ma uitam la el uimita si totodata fericita. Apoi sar pe el si il ling pe fata.
Blana Neagra:DA!
Motanul patat zambeste si se ridica apoi cozile noastre se unesc si formeaza o inima. Apoi mergem impreuna spre vizuina razboinicilor.Ma asez intr-un pat de muschi, iar Pata de Jaguar se aseaza langa mine. Casc somnoroasa si ma uit la el.
Blana Neagra:Noapte buna.
Apoi pun capul jos.
Pata de Jaguar ma linge pe cap.
Pata de Jaguar:Noapte buna Blana Neagra.

Pui Argintiu POV
Ma trezesc si vad ca mami inca doarme. Plec din vizuina puilor si ma indrept spre iesirea din tabara.Vreau sa explorez padurea!Ma plimb pana ajung la rau.
Pui Argintiu:Wooow!E super frumos!
Ma asez si incep sa dau cu labuta in apa. Apoi il aud pe tati in spatele meu.
Lac de Mlastina:Pui Argintiu ce faci aici?!
Ma speri si cad cu picioarele in apa. Ma agat cu disperare de pamant si tati fuge repede la mine.Ma ia usor de ceafa si ma pune pe pamant.
Lac de Mlastina:Si de asta trebuie sa stai in tabara pana la varsta de 6 luni!
Ma uit in jos trist.
Lac de Mlastina:Of hai Pui Argintiu nu te supara.Mai ai cateva zile si vei deveni ucenic oricum!
Cand aud asta sar in sus de bucurie.
Pui Argintiu:Stii cine va fi mentorul meu?
Lac de Mlastina:Nu.Stea de Panglica va decide.
Dau din cap si merg spre tabara alaturi de tati.

Blana de Safir POV
Trei puiuti stau lipiti de burtica mea.Sunt puiutii mei.Toate sunt fetite.Una e maronie cu ochi albastri.O voi numi Pui de Scoica. Mai e o pisicuta alba cu pete negre si ochi verzi.Ea va fi Pui de Soarece.Si ultima pisicuta e roscata cu pete cenusii si ochi portocalii.Ea va fi Pui de Flama.Imi iubesc puii nespus de mult!

Laba de Leu POV
Mentorul meu,Blana Infocata a cazut in lac.Aproape a venit iarna asa ca s-ar putea sa raceasca.Deci Blana Infocata a ramas in vizuina celor doua surori vraci,Blana de Papadie si Floare de Coacaza.Astazi ma voi antrena cu Laba Patata,Laba de Rau si Laba Maronie.Sincer imi cam place de Laba Patata.Mentorii lor sunt Dunga Cenusie,Floare de Afina si Inima Pufoasa.Cand ajung in Valea Nisipoasa,incep antrenamentul cu prietenii mei.
             *dupa antrenament,seara*
Intru in vizuina ucenicilor frant de oboseala,cu Laba de Rau,Laba Maronie si Laba Patata.Fiecare mergem spre culcusurile noastre si ne culcam.

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum