Laba de Diamant POV
Azi mentora mea,Floare Aurie, mi-a zis ca pot sa merg la vanatoare cu cine vreau eu dar sa fie ucenic.Logic ca o sa merg cu Laba de Rau.Mi se pare dragut si cred ca in momentul asta am rosit! Imi scutur capul si vad un motan gri-albastrui iesind din vizuina ucenicilor.E Laba de Rau! Fug repede la el.
Laba de Rau:Buna Laba de Diamant!
Laba de Diamant:Hei Laba de Rau!Azi mentora mea mi-a spus ca pot sa merg la vanatoare cu cine vreau.Si m-am gandit daca ai vrea sa vi cu mine.
Laba de Rau:Sigur!
Eu zambesc si mergem impreuna catre iesirea din tabara.Lac de Mlastina POV
Inima Inflorita mi-a spus sa conduc patrula de dimineata.I-am luat pe Blana de Veverita,Inima Gri,Floare de Macese si Laba Roscata.Am auzit-o pe Laba Roscata tresarind.
Laba Roscata:Uitati ce am gasit!
Pisicuta roscata incepu sa miroasa urmele gasite de ea.Erau niste urme care semanau de caine.Dar miroseau putin diferit...
Inima Gri:Lupi!
Ne-am uitat unul la altii ingrijorati.Laba Roscata se uida nedumerita la noi.
Laba Roscata:Ce sunt lupii?
Blana de Veverita:Lupii sunt animale care seamana cu cainii numai ca traiesc in paduri si locuiesc in haite.
Floare de Macese:Sunt la fel de fioroase ca viezurii si la fel de puternice si de viteje ca noi dar au aceeasi muscatura a unui caine.
Am vazut-o pe Laba roscata inghitind in sec,in ochii ei albastrii citindu-se frica.
Lac de Mlastina:Mai bine am merge toti in tabara.Trebuie sa le spunem lui stea de Panglica si Inima Inflorita ce am vazut!
Toti au dat din cap aprobatot si am pornit spre tabara.Nor Cremos POV
Hihi eu cu Inima de Piatra o sa avem pui. Acum el statea cu mine in vizuina reginelor.
Inima de Piatra:Si cum te mai simti?
Nor Cremos:Bine.
Dupa o durere de burta ingrozitoare ma apuca si ma chircesc la pamant.
Nor Cremos:Inima de Piatra...Puii...Raza de Soare si...Laba de Zmeura!
Motanul gri-albastrui din fata mea intelege si o zbugheste afara din vizuina.In cateva secunde se intoarce cu Laba de Zmeura. Pisicuta roscata avea frunze de zmeura in gura si niste cimbru.
Laba de Zmeura:Ia astea.
Imi da cimbrul si frunzele de zmeura.Eu le mananc.Dupa incep sa imping.Mai intai iese un pui.Apoi mai ies doi pisoi.Eu ma uit la Laba de Zmeura recunoscatoare.
Nor Cremos:Mersi Laba de Zmeura!
Pisicuta imi zambi.
Laba de Zmeura:Nicio problema!
Inima de Piatra se aseaza langa mine.
Inima de Piatra:Deci cum ii vei numi?
Ma uit la pisicuta neagra cu ochi maro.Imi pun coada peste blanita ei incet.
Nor Cremos:Ea va fi Pui de Cosmar.
Apoi ma uit la un motanel bej cu dungi portocalii si ochi galbeni.Pun si pe el coada incetisor.
Nor Cremos:El va fi Pui Pamantiu.
Si dupa imi pun coada pe pisoiul de langa Pui Pamantiu.Pisoiul avea blana alba, foarte pufoasa,cu varful cozii si la labute cu maro si ochi albastri.
Nor Cremos:Si el va fi Pui de Aluna.
Trag puii aproape de burtica mea zambind.
Inima de Piatra se aseaza langa mine torcand si ma linge pe cap.E cea mai frumoasa zi din viata mea!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘