capitolul 25

22 5 0
                                    

Nor de Zapada POV
Ma indrept inspre Vis Mare. Astazi o sa ii spun ca il iubesc!
Nor de Zapada:Vis Mare eu te iubesc!
Motanul cafeniu imi zambeste,ochii lui verzi stralucind fericiti.
Vis Mare:Si eu te iubesc Nor de Zapada! Ai vrea sa fii perechea mea?
Ochii mei albastrii stralucesc.
Nor de Zapada:Da!
El ma linge pe cap afectuos si eu zambesc. Ziua asta e cea mai buna! Sper doar sa nu apara Coada Verde.In caz contrar, ziua va deveni oribila.

Blana de Veverita POV
Ma uit la burta mea rotunjoara.Cred ca ar trebui sa ii zic lui Lac de Mlastina.Ma indrept spre el si cand ma vede zambeste fericit.
Lac de Mlastina:Hei Blana de Veverita!
Blana de Veverita:Hei Lac de Mlastina! Am venit sa iti spun ceva important.
Lac de Mlastina:Ce anume?
Am inghitit in sec.Nu stiam cum va reactiona cand va afla de pui si mi-era frica sa nu zica ca nu vrea pui sau ca ii uraste. Sau mai rau...sa ma urasca pe mine. Am tras aer in pipet.
Blana de Veverita:Noi...o sa avem...pui!
Incepe sa toarca si ma linge pe fata.
Lac de Mlastina:Asta e grozav!
Am zambit si mi-am lipit blana roscata de blana lui zambind.

Chip de Ceata POV
Trei puiuti stau lipiti de burtica mea.Doi motanei si o pisicuta.Cred ca trebuie sa le dau nume.Pisicuta e alba si are ochi galbeni.Cred ca o voi numi Pui de Musetel. Un motanel e cenusiu cu o pata neagra pe spate si ochi albastri.Il voi numi Pui de Ger. Si ultimul motanel e auriu cu pete portocalii si ochi gri. El va fi Pui Solar.Chiar daca nu imi plac puii,sunt foarte fericita in momentul asta!

Laba de Iarna POV
Eram la vanatoare cu mentora mea Inima Inflorita.Am prins un miros de viezure. M-am uitat speriata catre mentora mea.
Laba de Iarna:Inima Inflorita,cred ca e un viezure aici!
Inima Inflorita:Vino dupa mine,si fa liniste.
Dau din cap incet.Inima Inflorita incepe sa mearga incet in jur atenta la orice miscare, eu mergand in urma ei silentioasa. Apoi un viezure iese din tufisuri maraind. Eu il zgarii pe och.Inima Inflorita sare pe el si il musca pe spate,viezurele dezechilibrandu-se si cazand pe spate.Il zgarii pe burta.Imi da o laba si eu ma feresc apoi il musc de coada. Viezurele fuge,eu si mentora mea gonindu-l, alergand cot la cot.Apoi ne oprim gafaind. Inima Inflorit:Bravo Laba de Iarna.Ai luptat foarte bine.Daca iti vei imbunatati si metodele de vanatoare,vei deveni razboinica in scurt timp!
Eu torc fericita.Mentora mea e mandra de mine! Si nu o sa o dezamagesc!

Raza de Soare POV
O frunza de zmeura e in fata vizuinii mele. Cred ca e un semn de la Clanul Stelelor. Zmeura trebuie sa imi fie ucenica. Intru in vizuina reginelor si o vad pe Zmeura uitandu-se la ucenicii din tabara. Cand ma vede pleaca capul respectuos,iar eu chicotesc. Ma indrept catre Gheara de Zambila iar ea se uita la mine.
Gheara de Zambila:Buna Raza de Soare! S-a intamplat ceva?
Raza de Soare:Vreau sa vorbesc despre tine despre Zmeura.
Gheara de Zambila:E ceva cu ea?
Raza de Soare:Nu,dar am gasit o frunza de zmeura la intrarea in vizuina mea si cred ca Clanul Stelelor mi-a trimis un semn care inseamna ca Zmeura ar trebui sa fie ucenica mea.Vroiam sa iti spun.
Gheara de Zambila se uita inspre Zmeura ochii stralucindu-i fericiti.
Raza de Soare:Nu uita ca azi a implinit 6 luni deci poate sa imi fie ucenica.
Gheara de Zambila da incet din cap.

                             *seara*
Raza de Soare:Clanul stelelor mi-a zis ca Zmeura va fi ucenica mea.Asa ca eu asa am sa fac.Zmeura tu vei fi ucenica mea de acum si te vei numi Laba de Zmeura.
Ii zambeac si imi lipesc nasul meu de nasul ei negru si mic.Am incredere in ea.

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum