capitolul 6

49 3 0
                                    

Inima Topita POV (Clanul Apei)
M-am trezit si am facut patrulele.Am mancat ceva si apoi am luat-o pe Laba de Afina la antrenament.
Laba de Afina:Ce invatam azi?
Inima Topita:Astazi iti voi arata granitele.
Laba de Afina:Bine.
Ii arat granita cu Clanul Ghetii.Apoi ne indreptam catre Cascadele Stralucitoare. Trecem de Cascade si ajungem la granita cu Clanul Focului.
Laba de Afina:Mirosul din Clanul Ghetii e intepator,dar asta e si mai si.
Inima Topita:Trebuie sa ti minte aceste mirosuri ca sa iti dai seama daca o pisica din alte clanuri sau o vulpe este in apropriere.Pentru ca vulpile si pisicile din Clanul Focului au mirosuri asemanatoare cu cele ale vulpilor,iar tu trebuie sa iti dai seama care dintre ele este.
Laba de Afina da din cap si mergem inapoi spre tabara.Dintr-o data simt miros de urs. Eu m-am ascuns in copac repede dar Laba de Afina s-a ascuns intr-un tufis.Apoi am auzit un marait si am vazut cum ursul se aproprie de Laba de Afina.Sar pe urs si il atac.Ii zgari ochii iar el ma zgarie pe burta.
Inima Topita:LABA DE AFINA,FUGI!
Laba de Afina fuge repede spre tabara. Gonesc ursul dar sun ranita.Cad la pamant si lesin.
Laba de Afina POV (Clanul Apei)
Fug repede.Ajung aproape de intrarea in tabara dar ma opresc.Imi voi ajuta mentora.Fug inapoi in locul in care am vazut-o pe Inima Topita luptandu-se cu ursul.Sar din tufis si o vad la pamant.Fug repede la ea.
Laab de Afina:Inima Topita...Inima Topita esti bine?
Nu raspunde.Doar nu...sper ca nu...Imi alung gandul ca ar putea fi moarta si o iau de ceafa.O tarasc pana in tabara.Cand intru in tabara toate pisicile se uita la mine.Stea Argintie vine spre mine.
Stea Argintie:Laba de Afina ce s-a intamplat?
Laba de Afina:Inima Topita m-a invatat granitele si mirosurile celorlalte pisici din clanuri.Ne indreptam inapoi catre tabara cand ne-a atacat un urs.Inima Topita mi-a zis sa...mi-a zis sa fug.Eu am fugit dar m-am intors inapoi dorind sa o ajut.Si am gasit-o asa...
Ma uit trista la mentora mea.Stea Argintie se uita ingrijorat la Inima Topita si o cheama pe pisica-vraci,Inima Stelara.
Inima Stelara:Are rani foarte grave.Nu cred ca va mai supravietui,dar voi face tot posibilul sa o ajut.
Inima Stelara e o pisica-vraci batrana. Trebuie sa isi ia un ucenic pentru ca nu se stie cat timp va mai fi printre pisicile vii. Eu merg trista spre vizuina ucenicilor.Sora mea,Laba de Macese vine in fuga la mine.
Laba de Macese:Imi pare rau pentru Inima Topita,Laba de Afina.
Laba de Afina:Nu e vina ta.E vina mea ca am fost incompetenta si ca in loc sa imi ajut mentora am fugit.
Laba de Macese:Ai facut exact ce ti-a spus Inima Topita!Nicio pisica nu te invinovateste pentru asta.Tu doar ai facut ce ti-a spus mentora ta.
Oftez.Cred ca are dreptate.Dar totusi,ma simt vinovata pentru ce i s-a intamplat lui Inima Topita.
Stea Ghetoasa POV (Clanul Ghetii)
Poimaine vreau sa merg la Piatra Lunii ca sa comunic cu pisicile din Clanul Stelelor.Mai am doar o viata si trebuie sa fiu atent.M-am decis deja pe cine voi lua cu mine.Cu mine vor veni Coada de Lemn,Blana de Safir, Gheara de Copac si Laba Mare.
Il vad pe Laba de Aur si merg la el.
Stea Ghetoasa:Laba de Aur,cheama-i pe Laba Mare,Gheara de Copac,Coada de Lemn si Blana de Safir ca vreau sa vorbesc cu ei.
Laba de Aur:Da,Stea Ghetoasa.
Laba de Aur se duce sa ii cheme si eu merg inapoi in vizuina mea.Dupa cateva minute vin si ei.
Blana de Safir:Da Stea Ghetoasa?Laba de Aur ne-a spus ca ai vrea sa vorbesti cu noi.
Stea Ghetoasa:Da.Poimaine vreau sa merg la Piatra Lunii.As vrea sa ma insotiti.
Ei dau din cap.Dupa ce pleaca casc obosit. Ma ghemuiesc si imi inchid ochii.

Heyy!Sper ca va place acest capitol.Chiar m-am chinuit sa il fac.Urmatorul capitol il voi pune maine.Pwp,bye!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum